Perskutarallaa

Taisin ihan vahingossa siirtyä tänne päätöksen tehneiden puolelle. :mrgreen: Piti vielä tämä päivä kärytellä, mutta niin vain kävi, että aamulla 7:40 olen viimeisen vetänyt ja siihen tuo nyt sitten saa jäädäkin. Sain niin höhlän olon tuosta Champixin 1 mg:n pilleristä, että tupakkakin tais jäädä ihan huomaamatta, nyt pitää vain skarpata, ettei se tule huomaamatta takaisin. :P Eli 9:n vuoteen hereillä vietetty aika ilman tupakkaa, saldo nyt: 10 tuntia 50 minuuttia :P :P :shock:
«134

Viestejä yhteensä

• editoi syyskuu 2007
    Hyvä hyvä :D :thumbup:
    Siitä se lähtee, ei muuta kuin tsemppiä ja taistelutahtoa :thumbup:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    HYVÄ SAMIS!!

Näin se homma vaan etenee :):) Olen kuullut että jotkut ei oo jatkanu kahden pillerin syömistä jos oireet on menny pahaks eli siitä varmasti löydät lisää tietoa tuolta champix ketjuista.

Onnea hurjasti tästä saavutuksesta ja tsemppiä huomiselle. Toivottavasti illalla se sun poitsu tajuaa että on syytä katkoa omatkin kessut tai ainakin sanoa ei kun joku seuraavan kerran tarjoaa. TSEMPPIÄ TOSI PALJON!
  • SamisSamis Täl puol jokke
    editoi syyskuu 2007
    Kävin just pojan kanssa keskustelun aiheesta ja sovittiin, että hänkin on nyt ilman tupakkaa ja minä tarjoan ens kuun 15. päivä meille kummallekin todella mahtavan juhlaruuan jossain paikallisessa "hienosto" ravintolassa :P , mutta ainoastaan sillä ehdolla, että kumpikin on pitänyt lupauksensa - EI ENÄÄ TUPAKKAA!

Minäkin taidan tyytyä tuohon yhteen Champixiin aamulla, tuli siitä sen verran paha olla. :(
  • editoi syyskuu 2007
    TOSI UPEETA SAMIS :P :P :P.Jos vielä poikakin lopettaa,mikäs sen ihanampaa :P.ONNEA VIELÄ KERRAN :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • Tanya_2Tanya_2 Kanta-Häme
    editoi syyskuu 2007
    :D :D :D Tsemppiä Samis :D :D :D
    editoi syyskuu 2007
    Yhä "ruodussa"! Tuntuu ihan kivalle - mikäli tämä eilen aamulla alkanut päänsärky vain lakkaisi :cry: Olen vetänyt kaksin käsin särkylääkkeitä, mutta mikään ei tunnu auttavan, päänsärky on minulle ihan uusi "laji", en muista koskaan siitä ennen kärsineeni. :shock:

*niiaa syvään* ja kiittää ja kaikkia kannustavia!
  • KikiKiki uusimaa
    editoi syyskuu 2007
    Hienoa Samis :D Siitä se lähtee! Ei muuta kuin tsemppiä ja asennetta kehiin :thumbup:
  • kitikattikitikatti tampere
    editoi syyskuu 2007
    Samis kirjoitti:
    Yhä "ruodussa"! Tuntuu ihan kivalle - mikäli tämä eilen aamulla alkanut päänsärky vain lakkaisi :cry: Olen vetänyt kaksin käsin särkylääkkeitä, mutta mikään ei tunnu auttavan, päänsärky on minulle ihan uusi "laji", en muista koskaan siitä ennen kärsineeni. :shock:

*niiaa syvään* ja kiittää ja kaikkia kannustavia!

päänsärkyyn kokeile yksinkertasta konstia-ota tavallista aspiriinia(1 tai 2...500mg) ja energiajuomaa.(mie käytän sitä batt...jne merkkistä)..on oikein lääkärin vinkki.burana on tulehduskipulääke.
    nimim. kaikki päänsärkylajit koettu :wink:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    Samis kirjoitti:
    Kävin just pojan kanssa keskustelun aiheesta ja sovittiin, että hänkin on nyt ilman tupakkaa ja minä tarjoan ens kuun 15. päivä meille kummallekin todella mahtavan juhlaruuan jossain paikallisessa "hienosto" ravintolassa :P , mutta ainoastaan sillä ehdolla, että kumpikin on pitänyt lupauksensa - EI ENÄÄ TUPAKKAA!

Loistavaa! Anna hali minunki puolesta pojalle ja kerro että te ootte molemmat loistavia!!! Jatketaan samaan malliin vaan :)
  • MarikattiMarikatti Tampere
    editoi syyskuu 2007
    Hieno juttu Samis, että olet päättänyt lopettaa tupakanpolton! Ja hienoa, että sait poikasikin innostumaan! Upeaa!
  • tuputupu Hyvinkää
    editoi syyskuu 2007
    :thumbup: :thumbup: TSEMPPIÄ Samis hurjasti siulle ja pojallesi :thumbup: :thumbup:
  • Likka72Likka72 Tampere
    editoi syyskuu 2007
    Rutkasti Tsemppiä Samis sulle ja pojalles :thumbup: :thumbup:

Noi päänsäryt on ikäviä :( mut ne on vierotusoireita ja menee kyllä ohi :!:
    Niin se skeida vaan lähteepi sieltä elimistöstä ja kroppaa huutaa lisää...
    Mut periks ei anneta,eix je!!
  • editoi syyskuu 2007
    Mulla jatkuu yhä päänsäryt. En tiedä "Mistä" ne johtuu. Varmasti myös polttamattomuudesta. Mutta koulussa niitä esiintyy normaalia enemmän. Psyykkeestä myös. Tupakka "rentoutti" henkisesti ja nyt kun sitä taukoa ei ole, ei vielä "osaa" rentoutua ilman sitä, ainakin näin veikkaisin.

Vaikka kärsin joka ikinen päivä päänsäryistä en mielelläni silti söisi jatkuvalla syötöllä särkylääkkeitä. Kuitenkin ne ovat lääkkeitä. Riippuen vaikuttavasta aineesta niin niillä on myös omat huonot puolensa. (Vatsahaava, verenvuodot ja muuta "pikkukivaa). Tuskin niitä nyt 2 viikon kuurilla saa, mutta särkylääkkeistä voi tulla myös päänsärkyä. :D Siis ideana se, että kun niitä on TOTTUNUT ottamaan, niin ilman niitä tulee sitten särkylääkevieroituspäänsärkyjä, tai jotain muuta yhtä hienoa...

Suosittelen siis pahimpiin päiviin ihan reilut särkylääkkeet ja olon helpotettua yrittää purra vähän hammasta ja sitten napsia pienemmillä annoksilla. Kuitenkin se päänsärky menee ohi joskus ja jossain vaiheessa.

Mulla on menossa näköjään jo 9 savuton päivä. Aika menee itsestään, enkä olisi kyllä ikinä uskonut, että NÄIN pitkään olen jo ilman tupakkaa! :D
    editoi syyskuu 2007
    Jihaa :!: :!: Yhä vain savuttomana ja päänsärkykin hellitti päivän mittaan, en kyllä aamulla ottanut sitä 1 mg pilleriä vaan ihan rohkeasti puolitin sen :roll: , otan sitten illalla toisen puolikkaan. Eli mun kohdallani tuo 2x1 mg on ihan liikaa, kun liikaa oli jo 1 mg kerralla! Särkylääkkeitä olen ottanut edellisen kerran neljä vuotta sitten leikkauksen jälkeen, ettei niitä niin hirveästi ole tullut popsittua.

Tupakan suhteen on vähän sellainen levoton olo - mutta taas toisaalta - niin levollinen :P :lol:

Ja se suurin uutinen: sällikään EI ole polttanut (omien sanojensa mukaan) tänään yhtään :mrgreen: :mrgreen:
  • editoi syyskuu 2007
    Minkäköhän ikäinen tämä sinun poikasi sitten on?
  • tuputupu Hyvinkää
    editoi syyskuu 2007
    Hienoa!
    Kovasti kovasti energiaa ja tsemppiä jatkaa eteenpäin :thumbup: :thumbup: Toivottavasti molemmat onnistutte!
    editoi syyskuu 2007
    Yhä hengissä - ja ilman tupakkaa! :P :P Välillä tulee sellaisia hetkiä, että tupakalle ja samassa hetkessä, että ai juu en poltakaan! Nuo hetket on onneksi tähän saakka olleet vain sellaisia välähdyksiä, ei edes sekunteja kestäviä, joten niistä selvitty. Toivottavasti ne sellaisina säilyvätkin.

Sällin (17 v) kanssa naurettiin eilen illalla paljon ja kehuttiin toisiamme kilpaa! :D Ehkä hänelläkin tapahtui jokin "vapautuminen" tuon tupakoinnista kertomisen jälkeen, sillä hän suostuu taas juttelemaan ja istumaan minun kanssani samassa huoneessa. :mrgreen:
    editoi syyskuu 2007
    Samis - olen niin iloinen sinun ja poikasi puolesta :P
  • justinejustine treen:lähistö
    editoi syyskuu 2007
    :thumbup: :thumbup: :thumbup:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    Samis kirjoitti:
    Sällin (17 v) kanssa naurettiin eilen illalla paljon ja kehuttiin toisiamme kilpaa! :D Ehkä hänelläkin tapahtui jokin "vapautuminen" tuon tupakoinnista kertomisen jälkeen, sillä hän suostuu taas juttelemaan ja istumaan minun kanssani samassa huoneessa. :mrgreen:

Kuulostaa ihanalta, tuollaisen jälkeen ei voi enää sortua polttamaan :):) Halit samis ja tsemppiä tosi paljon teille molemmille :)
    editoi syyskuu 2007
    Kiitos Katja haleista - ne tuntuu mukavilta. :-) Ainakin nyt kun ei tarvitse kavahtaa taakse päin, että kuinka paljon haisen tupakalle. Luvattiin sällin kanssa tehdä tänään yhdessä ruokaa - sellaista minkä hän haluaa. Tarkoittaa vissiin sitä, että minä istun tuolilla ja sälli kokkaa, minä kun en kuulemma osaa laittaa sopivasti mausteita. :evil:
    editoi syyskuu 2007
    Huomenia! En uskalla siirtyä tuonne lopettaneiden puolelle, kun mielessä on, että "Päätöksen tehneet"!, eli päätös on tehty pysyä savuttomana. :P Neljäs savuton vuorokausi lähtee käyntiin 2 x puolikkaalla Campixilla. Päänsärky vain jatkuu - johtuneekohan siitä, että nukkuu jotenkin eri asennoissa, kun tuntuu siltä, että niska on totaalisen täydellisen jumissa :?:
  • piksupiksu Lounais-Suomi
    editoi syyskuu 2007
    Moikka Samis!Kiva huomata, että säkin oot siirtynyt toiselle osastolle! :lol:Kiva myös lukea, että sulla on ollu suht koht helppoa.Mulla lähti päivä viisi käyntiin ja täytyy kyllä sanoa ettei oo ollu helppoa.Kauheesti vaihtelee nää olotilat...tää pvä. tuntuu ainakin vielä helpommalta!Muhun ei kyllä noi Champparit vaikuta todellakaan noin "hyvin".Välillä toivon, et sais tuntuukin jossain ja voisin vetää kevyesti vielä kolmannenkin päivässä :shock:Toivottavasti sun päänsärky helpottaa...jos oot nukkunut huonosti/liian vähän?Kannattaa juoda muuten PALJON vettä.Ehkäpä sekin voi auttaa!Paljon tsemppiä sulle ja tietysti myös pojallesi! :thumbup:
    editoi syyskuu 2007
    Hienoa Piksu! Tässä me sitten vain porskutellaan savuttomana!! :mrgreen: Jännää miten nuo pillerit vaikuttaa ihmisiin eri tavalla, minulle tulee illalla (ruuan jälkeen) olo, että jos nyt - mutta menee hetkessä ohi, siis tuo t*****a tulee mieleen :evil:. Ei uskalla nimeä "ääneen" lausua, ties vaikka tulisi taas mieleen :roll: Nukkunut olen hyvin: 22:30 - 6:30, mitä nyt tämä mummutauti vähän yöllä herättelee - no, nyt ei ainakaan tiedä, että kummasta yöhikoilut johtuu. :twisted:
  • tuputupu Hyvinkää
    editoi syyskuu 2007
    Mahtavaa :!:
    Tsemppiä Samikselle ja Piksulle :thumbup: :thumbup: :thumbup:
    editoi syyskuu 2007
    Savuton elämä jatkuu, vaikka nyt on ensimmäisiä kertoja alkanut tulla mieleen, että ...... :evil: Ei mitään hälyttävää vielä onneksi, mutta enemmän kuin alkuviikolla. Himskatti, voishan se olla kokonaan pois mielestä, eikä kuikuilla jossain selän takana yllättämässä :? HÖH!
    editoi syyskuu 2007
    Katsoiko joku eilen "Elämä pelissä"? Siinä Vallu Walpio kertoi vetävänsä 2 - 4 askia tupakkaa päivässä ja sarjaa tehtäessä sai pilleri-reseptin käteen ja on nyt ollut ilman tupakkaa muistaakseni jostain heinä - elokuulta saakka. Siinä oli muutama mielenkiintoinen ja lisää pontta tupakattomuudelle antanutta kohtaa, esim. kun eräs mies kertoi keuhkoahtauma-taudistaan ja näyteltiin vähän kuvia. Taidan sittenkin vaan pysyä kovasti tässä tupakoimattomuudessa vaikka välillä tiukkaa tekeekin. :evil:

http: //elamapelissa.yle.fi/wallun-taistelu-paheita-vastaan (suora linkki poistettu)
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    Hienoa samis ja toivottavasti se sun poikakin pysyy :):) Tsemppiä viikonlopulleki :)
    editoi syyskuu 2007
    Mun EI tartte lähtee Ärrälle ostaan tupakkaa, Mun EI tartte lähtee Ärrälle ostaan tupakkaa, Mun EI tartte lähtee Ärrälle ostaan tupakkaa, Mun EI tartte lähtee Ärrälle ostaan tupakkaa, VOI PRKL!!!!! Istun yksin kotona - juonut muutaman oluen ja hoen, Mun EI tartte lähtee Ärrälle ostaan tupakkaa!!! Apuva!!!! :evil: :evil: :evil: :( :(
    editoi syyskuu 2007
    Samis: Sun EI tarvitse lähteä R-kiskalle... ethän mennyt... ethän :?:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.