Perskutarallaa

24

Viestejä yhteensä

• LauraXLauraX Uusimaa
    editoi syyskuu 2007
    Juu, EI sun tartte lähtee Ärrälle, Sä ET saa lähtee Ärrälle, SULLA EI OO MITÄÄN asiaa Ärrälle :wink: Tuliko selväksi :x
  • editoi syyskuu 2007
    NYT TAHTOA!!!!!!!!!Mulla 5kk ilman tupakkaa ja välillä olisin antanut oikean käteni yhestä röökistä mutta päätin että ei HELVETTI,NYT EN ANNA PERIKSI VAIKKA HENKI LÄHTIS!!!! :evil: Nyt se on kärsittävä tai himo käy liian suureksi...näen vieläkin unia että vedän röökiä ja oikein pelästyn siinä unessa että mitä olen mennyt tekemään!!!Olet pärjännyt niin valtavan hienosti että koeta kestää,hae vaikka pizza mielummin!!!Kyllä me kaikki pystytään!!!!! :lol:
  • anitaanita Etelä-suomi
    editoi syyskuu 2007
    Kenenkään ei tartte mennä ärrälle ostaa tupakkia muistakaa se :twisted: :twisted:
    Mehän ei polteta enää :mrgreen:
  • editoi syyskuu 2007
    Nimimerkki hitsi, jos satut olemaan kuulolla, niin eikö tunnukin tutulta tämä ketju? Te uudet, kannustakaa edelleenkin toisianne. Mikä tahansa viesti voi olla se, josta jää sellainen jälki mieleen, että tupakin polttaminen on ihan turha homma.

Justine: Kysyit toisaalla KAT-taudistani. Mulla lienee 70 prosenttia keuhkojen kapasiteetista jäljellä (tauti on siis lievä). Siks noi liikunnat ja muut terveelliset elintavat ovat nyt niin tärkeitä. Vielä noi kilot kun sais vähemmäksi, niin entistä paremmin kulkisi henki. Ei mulla suurempia valittelemisia. Lopettakaa tupakointi joka iikka, perskutarallaa!
  • SamisSamis Täl puol jokke
    editoi syyskuu 2007
    Kiitos tukijoille!!!Minä EN käynyt Ärrällä, sen paremmin kuin käynyt naapurissa pummaamassa tai muutakaan yhtä tyhmää. Mutta myöntää täytyy, että tiukkaa teki, mutta selvisin!!! :D ja koska selvisin takana on: 6 päivää 2 tuntia 26 minuuttia, 123 tupakkaa ja 15,58 euroa.

Tsemppiä kaikille meille lopettaneille!!
  • editoi syyskuu 2007
    Latinankielen takia tarrauduin näköjään Samiksen koukkuun. Pakko siis aika ajoin seurata, mitä sinulle kuuluu. Älä häiriinny, ajattele vain, että vanha haltijatarkummi se vain siellä jossain taustalla luuraa. En voi sinua estää polttamasta, jos polttaa tahdot, mutta toivon tietysti, että lakkaat tahtomasta. Quod licet Iovi non licet Bovi (mikä sopii Juppiterille ei sovi Härälle).
  • Tanya_2Tanya_2 Kanta-Häme
    editoi syyskuu 2007
    Hyvä Samis! Hienoa että annoit kuonoon nikkisötölle... se kun on niin ilkeä että kiusaa meitä kaikkia palstalaisia :wink:
    editoi syyskuu 2007
    Jatketaan latinalla: Amicus certus in re incerta cernitur = Hädässä ystävä tunnetaan. Täältä noita ystäviä on löytynyt - tuohon hätäänkin! :lol: :lol: Kyllä minä tässä yritän selättää (judolla?) noitä ötöjä, piruja ja kaikkia sen kavereita, pitäis varmaan hommata se musta vyö, jotta homma onnistuisi vähän helpommin. :P

Judosta sen verran, että: Japanilaisilla on sille sana. Se on judo - taito voittaa antamalla periksi. Judon läntinen vastine on "Kyllä rakas". (J. P. McEnvoy)

Mutta me ei anneta periksi! :!: :!: :!: :lol: :mrgreen:
    editoi syyskuu 2007
    VIIKKO TAKANA! Kyllä oli vitsit vähissä viikonloppuna, mutta selvisin, onneksi miesystävä oli jossain muualla - olisin varmaan *listinyt* sen - hän kun ei ole koskaan edes maistanut tupakkaa, eikä aina ihan oikein tiedä miten minuun kuuluisi nyt suhtautua :P :P Kuuluuko kiukku-puuskat tupakantuskaan vaiko "mummutautiin" :roll: :roll: ja yrittää taiteilla siinä välillä. :wink:
  • nyt tai ei koskaannyt tai ei koskaan Kokemäenjoen suisto.
    editoi syyskuu 2007
    Lauauntai-illalla klo 23.45 poltin viimeksi tupakkaa. Eilen illalla teki mieli niin he........ että melkein lankesin. Nyt taas helpottaa, kun töissä on niin vaikeaa mennä tupakalle. Tuntuu ettei toi Champix oikeen "pure" minuun...
    Pää ei särje, eikä olossa ole muuta kummallista kuin unet vähäisemmät ja lievää kuvotusta tabletin ottamisen jälkeen. Takana yli 30 v polttamista, pari viime vuotta jopa kaksi askia päivässä. Yritän nut niin tosissani kun vaan on mahdollista. :)
    editoi syyskuu 2007
    Hienoa "Nyt tai ei koskaan"! Itselläni loppui tupakka tuolla Champixilla ensimmäisenä 2x1 mg päivänä, vaikutus oli suorastaan tyrmäävä, taisin kävellä päin seiniä, puhua jotain - en tiedä mitä, eli kuljin täysin sumussa tuon eka päivän. Illalla en tohtinut enää ottaa tuota toista 1 mg pilleriä, vaan jatkoin seuraavana päivänä 2 x 0,50 ja sillä olen pärjännyt. Kyllä se siitä helpottaa kun vain jaksat sinnitellä pari eka päivää. :thumbup: :thumbup: Myönnän, että se tekee välillä tiukkaa, mutta sisulla ja vahvalla päätöksellä siitä selviää. Onnea vielä kerran päätöksestäsi - täällä ollaan hengessä mukana ja taputellaan selkään onnistumisestasi :!: :D
    editoi syyskuu 2007
    Kiitos Samis! Tarvitsen juuri tuollaista Tsemppausta!!! Ihanaa! Olo koheni ja ryhti suoreni!
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    PALJON ONNEAAAA VAAANNNN,,,, PALJON ONNEEEAAAAA VAAANNNNN,,,, PALJON ONNEEAAAAA SAAAMIIIISSSSSSS.... PALJON ONNNEEEAAAA VAAANNNN!!!

Upeaa työtä sanon minä :):) En ollut nähny tuota sun selätystä nikkispeikosat ja kyllä olin ylpiä susta kun luin viikonlopun taisteluista. Selvisit niistä voittajana!! Hienoa!!! Tsemppiä hurjasti tälle tokalleki viikolle :):) Tästä se kuule lähti :)

Mites poeka?? Vieläkö on pysyny kaidalla tiellä??
    editoi syyskuu 2007
    Kiitos Katja! Poika oli viikonlopun isosena leirillä ja on omien sanojensa mukaan pysynyt ilman, välillä on kuulemma mielessä vilahtanut mutta vain "vilahtanut". Koko sydämestäni toivon, että hän puhuu totta. Sälli on mun muksuista se jonka silmistä näkee heti, että valehteleeko ja nyt hän katsoo suoraan silmiin ja sanoo, että "en ole äiti polttanut". IHANAA! :lol: :lol:
  • editoi syyskuu 2007
    HIENOA SAMIS :P :P :P SULLAHAN MENEE LOISTAVASTI JA ASENNETTA LÖYTYY :P :P :P JA MYÖS POJALLASI :P.ONNEA TEILLE MOLEMMILLE!!!!!
  • editoi syyskuu 2007
    Kiitos Samis! Tarvitsen juuri tuollaista Tsemppausta!!! Ihanaa! Olo koheni ja ryhti suoreni!

TSEMPPIÄ nyt tai ei koskaan myös oikein paljon :P :P :P
  • editoi syyskuu 2007
    :shock: ****WOW*****
    editoi syyskuu 2007
    Mulla on varmaan joku kaksijakoinen mielialahäiriö, toinen puoli haluaa tupakalle ja se toinen kinaa hemmetisti vastaan. Tuo toinen puoli on voitolla! :lol: Nyt aletaan olla jo siinä pisteessä, ettei enää joka sekunti ole mielessä, huomaa hetkittäin, etten ole ajatellut ollenkaan, parempaan suuntaan ollaan siis menossa. Ja juu!!! huomaan kyllä eron nykyisessä minässä ja siinä joka oli vielä viikko sitten - positiivisessa mielessä! :P :P :P

Mutta missä luuraa "nyt tai ei koskaan"?????
  • editoi syyskuu 2007
    :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
    editoi syyskuu 2007
    Huomenta! Täällä luuraan. Eilen 8+3 tuntia töissä eikä voimat riittäneet illalla tietokoneen aukaisuun. Vielä olen savuton, vaikka hammasta on purtu ja tyynyä yöllä. Milloin tää pa..a alkaa helpottamaan???? Niinkuin kerroin, työpaikalla on niin hankala lähteä tupakalle, että täällä on suhteellisen helppoa olla. Mutta annas kun menen kotiin...... Nyt työt kutsuu, eli palataan asiaan. Käyn päivällä kurkkaamassa, mitä hyviä neuvoja te ihanat immeiset olette antaneet.
    editoi syyskuu 2007
    Nyt tai ei koskaan:Sinun varmaan pitäisi keksiä jotain mielekästä tekemistä illaksi. Itseäni auttaa seuraavat: Liikunta!!!! (uinti, tanssi, jumppa, kävely, kuntosali ym), siivoaminen, pihatyöt, telkan katsominen. Mutta tuo liikunta kaikista eniten. Koska se taistelee niin kovasti vastaan tuon tupakointi-tavan kanssa :P
    Ja hotmixejä tulee syötyä (tulisia pastilleja), vettä, purkkaa (airwaves) ym. kun pitää saada jotain suuhun :P . Tässä minun vinkkini :P
    editoi syyskuu 2007
    Kiitos vinkistä, Tanya.
    Liikunta ei kyllä ole ekaksi mielessä kotiin tultua, työ kiskoo kaikki mehut meikäläisestä.... Mutta kevyt pieni kävelylenkki voisi olla poikaa, ennen kuin rauhoittuu iltatoimiin. :mrgreen:
    Edelleen ajattelen: NYT tai ei koskaan!
    editoi syyskuu 2007
    Nyt tai ei koskaan:
    Niin...meikäläinen on töissä tietokoneen ääressä sen 8-9 tuntia... kroppa oikeen huutaa liikuntaa kun pääsen töistä pois :D
    Mutta kävely sinänsä jo rauhoittaa ja ulkoilma tekee hyvää. Voit olla vaikka illalla virkeämpikin pienen happihyppelyn jälkeen. Tai olet varmasti... :D Kokeileppa - eikä tuolla kävelylenkillä paljon tupakka pyöri mielessä :D
    editoi syyskuu 2007
    Huomenta taas! Päätös on pitänyt edelleen, vaikka lujalla olen ollut.... Luulin helpommaksi, kun on tuo apulääkekin. Voin vain kuvitella, miten vaikeaa olisi ilman sitä.... Työskentelen e-lasten kanssa ja juoksen puolet työajasta tukka putkella edestakaisin, siksi liikunta ei niin kauheasti enää nappaa illalla. Mutta.... siivoaminen ilmeisesti on mun tupakan korvike. En ole ikinä ollut mitenkään erityisen tarkka siisteydestä huushollissani, mutta nyt! Pölytkin pyyhitty kahteen kertaan tällä viikolla... Uskoisin miesystäväni pökertyvän eteiseen, kun huomenna tulee viikonloppuvierailulle. Kiitos ja ISO sellainen kaikille kannustajille!

Mutta, missä luuraa Samis???
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    Kuis täällä mennöö??? Joko on nikkispeikko taju kankaalla ja pakkopaidassa??

Tsemppiä Samis :) Ja poijaalle kans
    editoi syyskuu 2007
    Huhuu! Uskaltaako täältä "nurkan takaa kurkistaa", ettei vaan mitkään pötkyläiset saa kiinni???? *kurkistaa varovasti*

Tuli sitten kokeiltua tuota lomailua ja risteilyjä tupakattomana!!! Huomatkaa tuo viimeinen sana edellisessä lauseessa! :P Oli muuten tosi kiva huomata, että laivoille on nyt tullut samanlaisia lasikoppeja joita on lentokentilläkin ja sinne olisi joutunut istumaan jos vielä olisin polttanut. Vähän ne on kuin näyteikkunassa näytteillä nuo tupakoitsijat. No omapa on häpeänsä. :P :P Unohdin Champixit kotiin kun lähdin ja nyt olen ollut (huomenna) viikon ilman sitäkin ja selvitty. Sälli pirulainen on mennyt ottamaan kuulemma kahdet jämät :evil: :evil:, mutta ei muuta. Oli meinaan aikamoinen madonluku meikäläiseltä kun palasin reissulta kotiin, lupasi tuo taas palata "ruotuun". :-)

Mitenkäs nyt tai ei koskaan ???
    editoi syyskuu 2007
    Hienoa Samis! Meinaatko nyt jatkaa vielä noitten lääkkeitten kanssa... vai luutetko että pärjäät ilman?
    editoi syyskuu 2007
    En minä niitä enää aloittanut syömään kotiin tultuani, kun jo melkein viikon olin ollut ilman. Nyt näyttää ainakin ihan hyvälle - eli ei juurikaan tee mieli - mielessä käy, mutta selviän olankohautuksella. :P :P Joten pidän ne vain varoiksi käsilaukussa mukana - jos sittenkin tulee sellainen "tuskatila". :oops:
  • editoi syyskuu 2007
    Upeeta Samis :thumbup: :thumbup: :thumbup: :P :P :P
  • Likka72Likka72 Tampere
    editoi syyskuu 2007
    Hienoo Samis että selvisit lomalta savuitta!!!! :thumbup:ja ihan jees juttu jos tollasia savukoppeja on alettu laittaan sinne sun tänne.En pistänyt sitä kyllä pahaks polttaessanikin pitkään aikaan,inhosin jo omaa käryttelyäni niin paljon :?
    Ans kattoo jääkö sulla lääkkeet pois... :wink:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.