Perskutarallaa

13

Viestejä yhteensä

• nyt tai ei koskaannyt tai ei koskaan Kokemäenjoen suisto.
    editoi syyskuu 2007
    8) Heissan ja onnea lomalaiselle! Ilman olen minäkin, vaikka aika kärvistelyä se välillä onkin...... 11 vuorokautta takana. Ja häät ja baarit käyty ilman lankeamista! Hyvä ME!!!!! Tämän systeemin käyttäminen on mulle niin uutta, että onnistuin avaamaan itselleni oman "luukun" tonne onnistumisen iloa- sivuille: Torstai on toivoa täynnä!!! :P :P Ja se on taas huomenna!
    editoi syyskuu 2007
    Hei siis ilman Champixia????? Kuinka kauan olet sitä syönyt?? Luin jostain ettei sitä saisi itse puolittaa? Miksi? Voiko olla elämää ilman tupakkaa tai Champixia? Apua. Mua hirvittää ajatuskin lääkkeen lopettamisesta, mutta kiinnostaisi kokeilla puolella pillerillä.... Apua. Nyt on liikaa kysymyksiä ilman vastauksia..... :?: :?:
  • SamisSamis Täl puol jokke
    editoi syyskuu 2007
    Aloitin Champixin syönnin 3.10. Apteekista oli silloin aloituspakkaukset loppu ja ostin sitten sen "jatko-osan". Puolitin ne pillerit ja söin muuten ohjeen mukaan, ts. eka kolme pvää 0,50 mg (eli puolikas) ja sit aamuin illoin tuo puolikas. Kokeilin yhtä 1 mg pilleriä josta tuli liian paha olo, joten jatkoin puolikkailla. Nyt ollut viikon ilman kun jäi reissulle lähtiessä pillerit vahingossa kotiin ja ihan hyvin tässä olen toimeen tullut. :lol: Mitä nyt isäntä hermostui lauantaina, että mitä helv***iä sinä minulle hoet, että tekee mieli tupakkaa :roll: :roll: Minä sitten vain ilmoittelin, että juu tässä vaiheessa olen yleensä käynyt mutta sori jos olen ääneen ajatellut! :wink: Mies ei ole koskaan edes maistanut, joten hän mistään mitään tiedä!!! :twisted: :twisted: :twisted: Mutta kuten hänellekin kerroin, että vaikka tekee mieli, ei tee mieli mennä tupakalle tai siis ei edes tee mieli vaan tulee mieleen..... ÄÄH, no kaipa joku tuon tajuaa. :lol: :lol: Summa summarum: Ihan hyvin olen tullut toimeen ilman Champixia ja tupakkaa!!! 8)
  • Tanya_2Tanya_2 Kanta-Häme
    editoi syyskuu 2007
    :mrgreen:Samis: Ymmärrän kyllä, minullekkin tulee tuo tupakka mieleen vähän väliä. Mutta ei niin paljoa että pitäisi sytyttää :wink: :shock:
    editoi syyskuu 2007
    Joopa joo. Mietin sitä etteikö olisi ihan sama ottaa valmiiksi, tai itse puolitettua pilleriä? Mitä ihmeen eroa niillä vois olla? Sitten kun tunnen oman oloni huomattavan varmaksi, aion vähentää puolikkaaseen. Sen verran paha nikotinisti olen, että lääkärisetä kirjoitti mulle heti kättelyn jälkeen puolen vuoden pillerit..... Kertokaa joku viisaampi mulle... Kauhean hyvä olo nyt just, ei tee yhtään mieli polttaa. Johtuu varmaan siivouksesta ja pyykinpesusta + silityksestä. Kiitän ja kumarran vastauksista.. :wink:
    editoi lokakuu 2007
    Neljäs viikko savuttomana lähti käyntiin takkuillen! Ei koko aikana ole tehnyt tupakkaa mieli niin paljon kuin mitä eilisen ja tän päivän aikana on tehnyt!!! :evil: :evil: :evil: Välillä tuntuu, että olisin valmis kiipeilemään seinille tai muuten vaan tinttaamaan jokaista hymyilevää naamaa!! :x :x Luulin jo olevani edes vähän "voiton" puolella, mutta nyt mennään sekunti kerrallaan. :( :(
  • editoi lokakuu 2007
    Kiipeile vaikka seinille,huuda,raivoo...... :mrgreen:.Mutta,älä tupakkaan koske :x.TSEMPPIÄ :P :thumbup:
  • Tanya_2Tanya_2 Kanta-Häme
    editoi lokakuu 2007
    Samis: Kovasti nyt tsemppiä! Ja onnittelut neljästä viikosta!
    editoi lokakuu 2007
    Joskus pitää uskoa itseensä enemmän kuin aikaisemmin on uskonut. En olisi itsekään uskonut olevani näin luja... 18 vuorokausi menossa..... :P
    editoi lokakuu 2007
    HYVÄ MINÄ! Selvisin tuosta eilisestä ilman *piip* :lol: :lol: Mutta hymyilyttää mitä kaikkea sitä ihminen tekeekään pysyäkseen erossa; minä istuin illalla melkein neljä tuntia koneella pelaamassa jotain hemmetin pingpong-peliä - ilta kului jotain tehdessä eikä ehtinyt tu****lle. Nyt on niska kipeänä ja silmät kierossa - mutta savuttomana! :lol: :lol:
    editoi lokakuu 2007
    Tuttu kuttu, eikun juttu.... Tulen just hierojalta. Kun olen illalla siivonnut ja puristanut kaiken höyryn itsestäni, alan pelaamaan tietokoneella. Spider-pasianssia, Mahjjongia, mitä vaan, mikä vie ajatukset pois polttamisesta. Tehoaa, varsinkin jos sattuu olemaan sudokut kaikki tehtynä.... Tosin hierojakomistus kehui hartioitani kovin hyväkuntoisiksi. Muista venytellä. Ja olla polttamatta tupakkaa!!!! :lol:
    editoi lokakuu 2007
    Kukkuu Samis! Mites sujuu? Mulla yli kolme viikkoa takana ja koko elämä edessä! :lol: :lol:
    editoi lokakuu 2007
    Tiukkaa tekee - aina välillä :cry: Olin viikonloppuna Billnäsissä Back to the sixties- tapahtumassa - muutama olut ja ihan h*l*e*in kova hinku - pummasin yhdeltä kaverilta tupakan - poltin yhden henkosen ja totesin, että kiitti riitti - oli se niin hemmetin pahan makuinen. Sen jälkeen kaikki taas vähän kirkkaampaa - vielä kun saisi tän mielialan nousemaan. :( Mulla on nyt samaan syssyyn kaikki "vaivat", mummutauti iski tuossa ennen tupakanpolton lopettamista - joten kaksinkertainen masis päällä - tuntuu, ettei täältä nousta edes perse edellä puuhun Tuiden sanontaa lainatakseni. 8) Olen kuvitellut olevani sellainen peruspositiivinen ja huumoria viljelevä ihminen - nyt meikäläinen on sellainen m ö r k ö mutta kaipa ne kaikki tästä tasaantuu. :roll:

Viides viikko lähti käyntiin eilen! :lol:
    Tuosta Back to the sixties jutusta sen verran, että oli kiva kerrankin olla tapahtumassa jossa keski-ikä oli 50!! Alle 3-kymppisiä taisi olla n. viis kappaletta, jotka hekin myymässä makkaraa tai olutta! Hieno meininki - ens vuonna uudestaan!!!! :wink: :wink:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi lokakuu 2007
    Tsemppiä Samis :)

Mä olen kanssa tasaisin väliajoin taistellut sitä masista ja alakuloa vastaan ja en oikein ole löytänyt syytä miksi se iskee. Tai siis juu, se iskee kun olen lopettanu polttamisen, mutta en vaan ymmärrä miksi hih hih.... tarpeeksi epäselvää??

Huomasin kuitenkin että esim. shiatsu hieronta vei sitä pois ja kuulema jooga ja lymfahieronta auttais kanssa. Kokeilehan miten sulla.

Jos en tänne huomenna pääse niin hurjan paljon ONNEA kuukauden johdosta :):) Onhan teillä poitsu pysyny kanssa savuttomalla tiellä??
    editoi lokakuu 2007
    Poika on ainakin omien sanojensa mukaan pysynyt ruodussa! :P :P :P Terveydenhoitaja kävi tänään työmaalla ja häneltä neuvoja kyselin - totesi, että kannattaiskohan mennä käymään gynellä, vois helpottaa nuo estrogeenit. Minä kun niin luomuna yrittelin, mutta taitaa olla paree kokeilla - josko tämä olotila helpottaisi kun nukkuisi kunnolla yön, tai siis tarpeeksi pitkät yöunet. :evil: Saattaisi auttaa molempiin - tupakan ja mummutaudin tuomaan alakuloon.

Kiitos Katja vinkistä - meillä käy myös hieroja täällä työmaalla ja hän antaa shiatsu-hoitoja! Pitää siis mennä varaamaan aika. :lol:
    editoi lokakuu 2007
    Hieronta on ihanaa.... Saa olla vaan ja nauttia.... Sen pitäisi kuulua joka työpaikan jokaviikkoisiin luontaisetuihin! :lol: Mummutautikin on tuttua, laastari kankussa kuljen jo kolmatta vuotta. Auttoi kyllä, muutamassa viikossa mulla parani yöunet, muttei kyllä entiselleen. Kaikkea sitä nainen saa kestää.... :roll: Mutta onneksi olemme niin sitkeitä ja joustavia! Ja savuttomia! HYVÄ ME!
    editoi lokakuu 2007
    Ehtoota! Kuten huomaatte - täällä taas, vaikka pitäis olla varmaan jo peiton alla tähän aikaan, :( mutta kun tuo joku nimeltä mainitsematon yrittää houkutella parvekkeelle tai pihalle tai ..... Okei, myönnetään - tää on taas "näitä päiviä" tai oikeammin iltoja. Olen istunut illan koneella pelaamassa, voishan sitä toki lauantai ehtoonsa muutenkin viettää, mutta kun on yksin kotona, tulee kaikenlaista hölmöä mieleen, tai siis mielitekoja. :evil: :evil: :evil: tai siis... :? Jospa siirryn ajattelemaan tiistaiksi varaamaani shiatsu-hoitoa ja hierontaa, sillä se varmaan kukistuu :lol:

Sen verran kyllä kehun itseäni, että päivällä olis kulunut tupakka jos toinekin! Olin sällin kanssa liikenteessä ja huomasin yht'äkkiä ettei autosta löydy jarruja ollenkaan! Onneksi vauhtia ei ollut kuin 80 ja edessä ei ketään, mutta kyllä tuli äiti mieleen muutamaan kertaan, ennen kuin sain auton pysähtymään. Vanha pas*a auto josta meni jarruletku poikki. Sata kilsaa kotiin ja sillee******** :evil: :evil: :evil: :evil: Mutta tupakkaa EI poltettu sen paremmin minä kuin sällikään :!: :!: HYVÄ ME! :!: :lol: :lol: :lol:
  • editoi lokakuu 2007
    No hyvä te, tosiaan, aika hurjaa..... onneksi ehjinä ja henkis pääsitte kotiin!!!! Ne on kyllä nuo autot varsinaisia...
    Sinnittele sinnittele, kyllä se siitä, sulla on jo kuukausi täynnä, niin nyt ei voi "hentoilla", eikö niin!
    editoi lokakuu 2007
    Hyvä sitkeä sissi!!! Ja onnittelut selviytymisestä, niin auto-onnettomuuden välttämisestä, kuin tupakoimattomuudestakin! Hyvä sinä ja hyvä minä! Kokonainen kuukausi ilman myrkkyä! :lol: :lol: :thumbup:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi lokakuu 2007
    HIENOA SAMIS!!! Hyvä Te!!!

Onneks ei käyny tosiaan mitään, tuollainen tilanne kun tulisi eteen jossain motarin rampissa tai vastaavassa niin ........

Tsemppiä taas sinne teille molemmille :):)
    editoi lokakuu 2007
    Kukkuu Samis! Mites pyyhkii? Oletko sä todella vain neljä päivää mua edellä? Varo vaan, etten saa sua kiinni!!! :twisted: Mä kärvistelen joka suhteessa, mutta olen ollut yllättävän tiukkis.... :mrgreen:
    editoi lokakuu 2007
    Täällä minä! Muumi-syndroomaa kärsivä.

"Pikku-neidin" sanoja lainatakseni: Varo vaan, ettei susta tule Muumia!
    Tuo lause häneltä tuli sen jälkeen, kun olin valitellut painon tuloa ja sitä, ettei enää tarvitse vessassa käydä kuin käsiä pesemässä ja joskus pääsee pissalle, mutta muuten...... :evil: :evil: Olo on aika ähky - pitää varmaan peilin kanssa mennä seuraavan kerran vessaan ja tarkistaa, ettei minusta vain sittenkin ole tullut Muumia!

Muuten kyllä savuttomana! :lol: :lol: :lol:
  • editoi lokakuu 2007
    Samis kirjoitti:
    Täällä minä! Muumi-syndroomaa kärsivä.

"Pikku-neidin" sanoja lainatakseni: Varo vaan, ettei susta tule Muumia!
    Tuo lause häneltä tuli sen jälkeen, kun olin valitellut painon tuloa ja sitä, ettei enää tarvitse vessassa käydä kuin käsiä pesemässä ja joskus pääsee pissalle, mutta muuten...... :evil: :evil: Olo on aika ähky - pitää varmaan peilin kanssa mennä seuraavan kerran vessaan ja tarkistaa, ettei minusta vain sittenkin ole tullut Muumia!

Muuten kyllä savuttomana! :lol: :lol: :lol:

Voi muumi mamma,kyl lapset on iiihaanii :P :P :P.Kyllä se ähky olo siitä tasaantuu :thumbup:
    editoi lokakuu 2007
    No niin, terveiset täältä lomalta!!! Siis ihan kotosalla olen, pitäähän mun siivota ja pestä pyykkiä joka päivä... :oops: Minunkin olomuotoni on jo alkanut muistuttaa muumimammaa, ainakin 5 kg tullut lisää... :oops: No, päätin jo alussa, että kilot ehdin karistaa vaikka vasta joulun jälkeen. Tärkeintä minulle itselleni on, etten POLTA TUPAKKAA! Mieli tekee, joskus tosi paljon. Aina se mieliteko on mennyt ohi. Nyt on houkuttimena tyttären eilen tänne unohtama röökiaski.... Luojan kiitos se on avaamaton!! Jos se olisi avattu, en tosiaan tiedä miten olisi käynyt tälle mammalle.... :oops: Upeeta Samis, että olet noin vaffa, niinkuin kaikkien muumimammojen kuuluu ollakin! :twisted: Mulla tulee 6 vk ja sulla varmaan 7? Vannotaan vala, ettei länsirannikolla röyhyä meikäläisten suussa koskaan enää tupakka?! Jooko? :D Ja hei, apteekista saa kivoja ruskeita rakeita nimeltä Agiolax. Auttaa kovaan vatsaan ja on sallittu lääke, koska ei vaikuta suoleen vaan pehmentää massaa. Hih. :oops: Kannattaa kokeilla. :wink:
    editoi lokakuu 2007
    Muististani ponnahti latinankielinen sanonta: Omnia mea mecum porto... Olikohan se jotenkin niin, että kaiken omani mukanani kannan? :lol: :lol: Sopii meille, siskoksille.... :mrgreen:
  • editoi lokakuu 2007
    Oiken suomennettu oli se.
    editoi marraskuu 2007
    Kikkeliskokkelis Samis! Missä taas luuraat??? :mrgreen: Täällä odotellaan väliaikatietoja, niinkuin Lukko-Ässät matsista.. 8) Puolittelen täällä pillereitä ja otan aamuin illoin 0,5 mg... :oops: Eikä tunnu missään. Tupakkia vaan tekee mieli tasaseen tahtiin eli silloin tällöin. Rakkauselämä kukoistaa taas, kun sain itseni rauhoittumaan. Muutenkin taidan olla mieleltäni tasaisempi... :oops: Oliskohan tolla lääkevähennyksellä osuutta asiaan....?
    editoi marraskuu 2007
    TERE! Josko tästä päivästä alkaisi taas tuo aurinko nousemaan! ?? :twisted: Kävin nimittäin lääkärillä hakemassa tuon laastarin vatsamakkaroihin, josko sitten kk:n päästä, kun pitäisi jo olla lääkkeen vaikutus päällä, löytyisi taas tuo peruspositiivinen ja huumorintajuinen minä!!! Se kun tuppaa olemaan vähän hakusessa ja hukassa. :shock: Yhä vielä pärjään ilman Champixia ja ilman tupakkaa! Välillä kyllä voisin vaikka listiä jonkun tupakan kanssa ohi menevän - tuntuu niin hyvälle tuo tuoksu. Tulee mieleen nuo Disneyn piirretyt jossa Aku leijailee hyvän tuoksun perässä.... :mrgreen: :roll:

Tsemppiä sinulle NTEK, voisin kyllä uskoa hyvinkin tuohon pillereiden puolittamisen vaikutamiseen, tai sitten alat vaan tottua tupakattomuuteen! :wink:
    editoi marraskuu 2007
    Tarkennuksena tuohon edelliseen, ettei mitään nikotiinisellaista vaan tähän mummutukseen vain tuota laastaria. Josko saisi vihdoin nukuttua! :cry:
  • editoi marraskuu 2007
    Samis kirjoitti:
    Tarkennuksena tuohon edelliseen, ettei mitään nikotiinisellaista vaan tähän mummutukseen vain tuota laastaria. Josko saisi vihdoin nukuttua! :cry:

Mie jo kerkesin aatella että sie olet saanut jonkun vatsamakkaroiden hävitys laastarin :lol: :shock: ....sellainen olisi nimittäin täällä tarpeen :D
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.