Perskutarallaa

124»

Viestejä yhteensä

• nyt tai ei koskaannyt tai ei koskaan Kokemäenjoen suisto.
    editoi marraskuu 2007
    Moron ja kiva kuulla taas pitkästä aikaa. Mulla on sama laastari, evorel muistaakseni. Kyllä se antaa unet, mutta muutama viikko siinä taisi vierähtää.... Mulla jo kuudes vuosi menossa. :roll: Olen taas vähentänyt lääkitystäni, 0,5 mg enää aamuisin. Unissatupakointi ei ole koskaan ollut paheeni, joten uskalsin iltapillerin tiputtaa pois. Eikä tunnu vaikutusta muuttavan tuokaan. Kaksi viikkoa ajattelin vielä syödä niitä ja sitten loppu!
    Tulee just sitten syötyä 11 viikkoa ja joku sanoi että lääkärit :mrgreen: suosittelee 12 vk? :?: No, kattellaan mitä tapahtuu. :roll: :roll:
  • SamisSamis Täl puol jokke
    editoi marraskuu 2007
    Meikäläisellä meinaan tuli tuo kaksi kuukautta tupakattomuutta täyteen!! :shock: JES hyvä minä! :lol: Ja hyvä te kaikki muutkin jotka olette päässeet irti tupakasta - enemmän tai vähemmän helposti. :-) Itsellä tulee välillä ihan s i e t ä m ä t t ö m i ä tuskia, joista näköjään silti selviää yli, vaikka luulee ettei ikinä helpota. Muumimammaksi tässä kyllä olen tulossa hyvää vauhtia. :?
    editoi marraskuu 2007
    Hyvä Samis! Hyvä länsirannikko!!! HYVÄ ME!!!! :lol:
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi marraskuu 2007
    PALJON ONNEA SAMIS KAKSKUUKAUTINEN!!!!!!

Hyvä sinä! Ja hurjan paljon tsemppiä kolmannellekin savuttomalle kuukaudelle, toivon että niitä tulee valtavan monta lisää :):)
  • anitaanita Etelä-suomi
    editoi marraskuu 2007
    :thumbup: :thumbup: :thumbup: 8)
  • editoi marraskuu 2007
    ONNEA,ONNEA,OOT JO 2-KUUKAUDEN :P :P :P .HYVÄ SAMIS :P :P :P
  • editoi marraskuu 2007
    Onnea Samis täältäkin!!!!1
    editoi marraskuu 2007
    Kiitos! *niiaa syvään* Ei tästä näköjään ikinä irti pääse . Juttelin just yhden työkaverini kanssa joka on ollut polttamatta 15 vuotta ja vielä välillä tulee mieleen, joten enköhän minä ole ihan tyytyväinen asioiden tämänhetkiseen tilaan, siihen etten polta - kaikki muu on sivuseikka! :mrgreen:
    editoi marraskuu 2007
    Onnittelut Samis! Niinkuin huomaat, mä ryömin täällä sun takana pari päivää jäljessä.... :P :P
    editoi marraskuu 2007
    Tässä kun tuijotan työhuoneen ikkunasta ulos ja näen vain pimeää, niin olen kyllä ihan tyytyväinen, ettei sinne tarvitse enää mennä palelemaan ja kastumaan "turhan päiten". :D Vielä käy mielessä aika ajoin, eikä varmaan koskaan kokonaan pois lähdekään, mutta helpottaa - helpottaa! Kaiken kaikkiaan: olen hemmetin tyytyväinen itseeni! :lol:
    editoi marraskuu 2007
    Loistavaa! Niin pitääkin! Mun on pakko tunnustaa: olen vähän helevetin ylypiä itsestäni.... :twisted: :oops: :roll:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.