Paras korvaustuote. ( ei champixia kiitos)

Heissan, mikä on mielestänne paras korvaustuote markkinoilla, muita kuin tahdonvoima tai champix. :D Tähän mennessä kokeillut purkkaa ja tuota suusumutetta, jälkimmäinen pitäisi kait vaikuttaa nopeammin himoihin.

Viestejä yhteensä

• Nicorette 2mg mikrotabletti.
  • SebuSebu Hyvinkää
    Täytyy testaa, nytkin täytyy varmaan tehdä niin että aamuisin pari suihkautusta sumutetta+ 4mg purkka poskeen, kyl aamusin meinaa sen verran tehdä mieli tupakkia. Onneksi sitä ei ole yhtään talossa sillä heitin kaikki sätkävehkeet pihalle ja bensaa ja tulta perään :D eräänlainen seremonia että nyt riitti. 
  • Kannattaa ostaa jostain isommasta marketista, hinta vaihtelee todella paljon. Minulle niissä oli se hyvä seikka, että ne ovat ilman makeutusaineita. Makeutusaineet alkavat helposti närästämään.
  • SebuSebu Hyvinkää
    Täytyy kokeilla monia tuotteita ja katsoa mikä sopii itselle parhaaksi. Aamut kyl aika vaikeita vielä.. Kyllä kai se tästä. :)
  • Kyllä se Sebu siitä, pikkuhiljaa helpottaa :) Minulla oli kans aamut alkuun kaikkein vaikeimmat, sitten niihin vain pikkuhiljaa muodostui uusi rutiini. Ja auttoi aina kun sanoin itselleni: "Ei tää maailman tappiin hankalaa oo" :smiley: 

Mukavaa savutonta joulua!

-Olivinia
    5.8.2016 savuttomuus, elämäntapamuutos numero 1.
    8.8.2017 painonhallinta, elämäntapamuutos numero 2.
  • editoi joulukuu 2016

Höyry on toiminut mulla yli 4v.

Aivan paskoja laitteita ei kannata hommata, itse satsasin laitteisiin ja nesteisiin noin champix kuurin verran rahaa.

Nykyään nikotiinit on tiputettu aika vähäiseksi nykyään ja lähinnä viihdekäyttöä.

Ei mikään ongelmaa olla vaikka päiväkausia ilmankin.

• Hieman vanhahko aihe, mutta silti aina toisille ajankohtainen. Otan kantaa silti.

Olen kokeillut myös joskus purkkaa, mutta itselläni tulee huono olo niistä. Olen itse tykännyt Nicotinell 24h - laastareista, kun nikotiini vaikuttaa koko päivän tasaisesti, eikä tule sellasta yhtäkkistä nikotiiniryöppyä. Lisäksi helpotaa tupakanhimoa myös aamulla, kun laastari on ihossa kiinni myös yön yli :)

• Nopeaan nikotiin himoon ainoa on mielestäni suihke, purukumi/tabletitkin vaativat sen 5 minuuttia ja kovin himo kestää sen 1-3 min, siksi suihke siihen himoon. Aluksi käytin hieman halvempaa Zonnic-suihketta, mutta sen suihke ei ole lainkaan niin pienijakoista kuin Nicoreten ja siksi Zonnic aiheutti ainakin minulla nielemistä ja sen kautta nikkaa/ ärtymystä, vaihdoin siksi Nicoreten suihkeeseen ja ollut tyytyväinen :) Tabeletteja käytin suihkeen lisäski 1-2 kk, mutta sen jälkeen pelkällä suihkeella 1-2 suihketta kun tulee tarvis. Suihke auttaa noin minuutissa ja/tai minuutin jälkeen otat toisen suihkauksen :) Champix ollut aina minulle "nou nou" koska kuullut kauhutarinoita siitä ja laastari rikkoi ihon ja on hidas; minulle parasta siis selekästi suihke ( + minitabletti)

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko

Eipä ole keinolla väliä, moni on täälläkin tuon suihkeen perään vannonut. Itse en koskaan sellaista kokeillut, kun sitä ei silloin ollut. Vain tosi, tosi kovia purukumenja. Niillä lähti paikat hampaistakin. Mutta ei väliä, tupakasta kun pääsee eroon, se on tärkeintä. Lääkkeistä Zyban teki tuloaan, kysyin sitä jo aikaisemmin lääkäriltä, mutta se ei ollut saanut myyntilupaa Suomessa.
    Hienosti sulla Jakeskustus on jo 1/3vuotta täynnä.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.