Tupakan hajun tilalle ihana tuoksu

Ai että, tänään annoin itselleni luvan ostaa uuden hajuveden koska en enää haise tupakalle!!  B) 
Mahtava tunne!!

Kertokaapa naiset (no miksei miehetkin) ihania arkisia hajuvesiä, mitä merkkiä käytätte? 

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Ennen peitteli työpaikalla tupakan hajua hajuvesillä. Tais olla aika cocktaileja nekin yhdistelmät  :s
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Mä käytän Laura-nimistä, ei ole niiin päällekäyvä. Tänään taas kun vedin puseroo päälle, tuoksuttelin sitä puhdasta tuoksua jossa ei rööki haise. 
  • Joo, ihana on hajuveden raikas tuoksu ilman tupakkaa. Mulla on sellainen kuin Marc Jacobsin Daisy Dream. Kiltti kukkaistuoksu, sopii hyvin arkikäyttöön.
  • Eilen olin semmoisessa autossa jossa poltetaan. Ei kuitenkaan tumppeja tuhkiksessa. Vaan kyllä oli järkyttävän hajuinen. Siis ihan uskomaton. Ei tuommoista hajua kyllä halua itselleen milloinkaan. Itse suihkautan Escadan tuoksuja iholle:-)
  • Oli ne minunkin autoni aiemmin aikamoisia tupakkakoppeja. Laseja piti ammoniakilla putsata, kun näkyvyys oli keltaisen mönjän takia heikentynyt.
  • Ylellisin tuoksu on raikas syysilma, :D Aika moni kanssakulkija on tuoksuallergikko, ja tahtomattaan saattaa aiheuttaa toiselle todella kurjan olon. Varsinkin teatteriesitysten ja konserttien pitäisi olla täysin tuoksuttomia.

Tupakan haju jaksaa edelleen järkyttää, voi kauhistuksen kanahäkki miltä sitä on haissut. Hävettää koko ajatus, kun nyt saa yskänpuuskan tupakoivan lähellä - mutta eipä ole varaa ketään katsoa nenänvarttaan pitkin, vaan rakentaa asiasta itselle entistä vakaampi perusta jatkaa ilman tupakkaa. Pikkunyssykän irtopisteitä saa. :D

Näin on terveyshuolia. Joskus enempi säälittää tavallaan ne, jotka polttavat. Varsinkin ne, jotka yskivät kamalasti esim. jonossa tms. Nämä itsetunnon kohotukset ovat kyllä enempi tai vähempi oman itsemme asioita. Saamme riemuita savuttomuudestamme sisäisesti vaikka kuinka paljon. Se ei tarkoita, että ylpistelisimme toisten tupakoinnille.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Minun tilanteeni on se, että yskä ei enää pois mene. Se on elinehto, muuten tukehdun limaan.
    Tuo on kyllä ikävä juttu kohdallasi vko. Mut tarkoitin tuossa niitä, jotka polttavat ja yskivät. Sen polttamisen kun haistaa. 

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.