HUHTIKUU 2017 lopettajat :)

18910111214»

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Näin uskonkin :)
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Oli pakko tulla tänne käymään kun tänään tuli tupakan haju sieraimiin ja muistikuva et kohtahan mulle rapsahtaa savutonta elämää 1 vuosi ja likellä on jo! Nyt voin sanoa että röökistä on eroon päästy ja reippaasti, ei käy mielessä viikkoihin. Ei aina edes silloinkaan kun jostain röökin haju nenään tulvahtaa. En kyllä vaihtais tätä nykystä eloo niihin kellastuneisiin sormenpäihin, aamurykimiseen, hengästymiseen ja siihen että rööki hallitsi mun elämääni niin täysin. Mä elin päivästä toiseen vain et missä voisin vetästä yhden röökin. Näin kauan on mennyt mut nyt voin sanoo ettei autossakaan enää haise pinttinyt rööki vaikkei sitä ookaan sisältä pesty.

Yritän tulla tänne vielä kattoon miten se yksi vuosi pauhkahtaa ja silloin kyllä lasillisen meinaan ottaa elämälle!

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Ilman muuta malja elämälle!
    Odotamme täällä virtuaalisen ruusupuskan kanssa Hep-poteron ovella. :)
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• On se jännä juttu toi rööki, mä en oo viikkoihin muistanut koko pahetta ja jostain tuli yks päivä mieleen et miten mukava ois nyt vetästä yks....! Se ajatus tuli ja se meni, lähinnä se nauratti et vieläkin se kummittelee takaraivossa et joskus on poltettu. Näin se taitaa mennä kuten alkoholistikin on aina alkoholisti vaikka olisi ollut kuivilla vuosikaudet, et tupakoitsija on aina tupakoitsija vaikka ei enää polttaskaan!

Mites muitten huhtikuussa -17 lopettaiden elämä on jatkunut: onko repsahdettu vai edelleen polttamatta.

• Olipas kiva poiketa täällä pikemmiten kuulumisia kertoileen. Näköjään jo 1.5 vuotta savutonta takana. Oli kyllä elämäni paras päätös. Mää oon laittanu elämäni ihan uusiksi: jäin opintovapaalle ja aloitin opiskelut, pistin taloni myyntiin ja muutin yhteen miehen kanssa - saman miehen jonka vuoksi lopetin röökin polton.

Kesällä käytiin vaeltamassa Lapissa ja ihana tunne kun keuhkot kesti. Eniten mua miellyttää se että lauluääni on palautunut - ei sorru enää kesken kaiken.

Nyt on elämä niin kohdillaan kun vaan voi olla. Ilman röökiä!

Oikein mukavaa syksyä ihan kaikille stumppaajille.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.