HUHTIKUU 2017 lopettajat :)

145791014

Viestejä yhteensä

• Ja kas, se alko taas huimata. Tosi inhottavaa! No onneksi tää menee ohi. Itse tiedän aikasemmista yrityksistä että on tosi pahat vierotus oireet 2-4 ekaa päivää. Koko ajan tekis mieli. Yritän keskittä siihen että tää fiilis ei ole tästä pahenemassa, vaan paranemassa, se auttaa tosi paljon. Tupakoijana tottuu ajattelemaan että tulee pahempi ja pahempi olo kunnes polttaa. Se ajatus jää sit päälle.
  • Kohta kuukausi täynnä, huippua! Tämä viikko on ollut jotenkin hankalampi, mutta selvitty on, joka päivä yksi päivä lisää savutonta elämää. Ihan vielä en osaa nähdä pelkkää hyvää tässä, ainakaan koko aikaa, mutta toivonpa totisesti, että tämä mieliteko edes helpottaa ajan myötä.  Edelleen käytössä tabletit, enkä ihan vielä uskalla ajatellakaan niistä luopumista. Välillä kyllä unohdan niitä ottaa ja se on ihan positiivista. Kivaa vappupäivää kaikille!
  • Kolmas päivä. Ihan selvästi parempi olo, ei niin sekava. Mutta kurjaa silti on :D On tämäkin tapa viettää vappua. No kyllä tää tästä. Kuukauden päästä kiitän itseäni tästä!

Hauskaa savutonta vappua!
  • Ajan kanssa olot helpottaa! Päivä kerrallaan etiäpäin.
    Mukavaa vappua! :smiley: 
    5.8.2016 savuttomuus, elämäntapamuutos numero 1.
    8.8.2017 painonhallinta, elämäntapamuutos numero 2.
  • editoi toukokuu 2017
    Ju-huuu!!! Tänään 1kk tupakoimattomana! Vaikeampaa kuin alussa, mutta kestetään.

Koppelo: toi oli ihan mahtava kuvaus, just toi että parin minuutin välein sitä saa sellasen tosi hyvän ja PIRISTÄVÄN idean mennä tupakalle, ja sitten...Ei. Ihan kuin joku dementikko :D
  • Ja Huom! Kaikki muutkin: nyt me kaikki voidaan sanoa: lopetin tupakoinnin viime kuussa!
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Noppapelille ekan ja tärkeän kuukauden onnittelut!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Onnittelut.
  • Ensimmäisen savuttoman kuun onnittelut Noppapeli! Hienosti menee!! :+1: 

4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu 
  • Onnittelut Noppapeli. Nyt se vaikein kuukausi takana. Ylpeänä nokka kohti kakkosta B)
    Viimeinen tupakka 29.6.2016
  • Onnittelut, Noppapeli! Ai jai kun pääsis noin pitkälle!

• Onnea Noppapeli!! :) Ja hienoa huhtikuiset, olette lopettaneet viime kuussa!  B)
    5.8.2016 savuttomuus, elämäntapamuutos numero 1.
    8.8.2017 painonhallinta, elämäntapamuutos numero 2.
  • Onnittelut Noppapeli, perässä tullaan
  • Onnea Noppapeli kokonaisesta kuukaudesta savuttomana! Hyvin sujuu.  <3
  • Onnea noppapeli,äkkiä se aika vilahtaa :)
  • Päivä 4. On sitä paremmaltakin tuntunut, on sitä huonommaltakin. Huimausta, aivosumua, jäykät leuat. Mutta kädet ei enää tärise. Huh huh, kyllä on kurjaa hommaa.
  • Onnittelut noppapeli!
  • koppelo kirjoitti:
    Päivä 4.  Huh huh, kyllä on kurjaa hommaa.
    Kuin minun kirjoitustani vajaa 4 vuotta sitten, suunta ei voi olla kuin parempaan. 
  • Nunnukalle ensimmäisen savuttoman kuun onnittelut!! Hienoa!! :+1: 

• Ilman tupakkaa sitä mennään vaan eteenpäin. Huomasin tuossa että tupakan hajukin on tosi epämiellyttävä. Joitakin hetkiä kun sauhuttelu käy mielessä. Mutta sen verran olen huomannut että olen normaalia vttuuntuneempi. Mulla on nivelrikkoinen polvi ollut vuosia ja välilevyn pullistuma selässä n. 8 kk iskiaksen kanssa ja elämä on ollut yhtä hlvtittiä välillä. Mutta nyt kun sauhuttelu on loppunut, on noista asioista tullut mulle asioita jotka vtuttaa 24/7. Väliin masentaa ihan hirveesti ja jatkuvasti siis ketuttaa....
  • Kiitos T72, ensimmäinen kuukausi tosiaan täynnä, kohtuullisen helposti kuitenkin. Ja toivottavasti käy tästä aina vaan helpommaksi. Mutta kyllähän tämä pistää miettimään, että miksei tätä tullut tehtyä jo vuosia tai jopa vuosikymmeniä sitten...

• Jee! Ensimmäinen kuukausi täynnä. Kaivoin vapun aikaan esille kevättakkini jonka olin varastoinut pesemättä mutta tuuletettuna. Enpä ole ennen huomannut että vaatteeni haisee niin tupakalle! Muita huomioita viime päivien ajalta: kevät tuoksuu kivalta, ylämäetkin jaksaa kävellä puuskuttamatta, tyyny ei yöllä kastu kuolasta eikä kurkku tunnu karhealta kuorsauksen jäljiltä. Nyt voi nukkua vaikka selällään kun ei ole jatkuva painon tunne rinnanpäällä ja tukkoinen olo. Siis kaikin puolin hyvä olo, ei tarkoita kuitenkaan sitä ettei tupakan himo iskisi aina välillä. Psyykkiset oireet edelleen pahemmat kuin fyysiset. Käytössä edelleen laastari ja imeskelytabletit.
    Savutonta kevättä!
  • Liisa_Tuulikille ensimmäisen savuttoman kuun onnittelut!! Hienoa! :+1: 

• 1. kuun onnittelu.
  • Onnea Liisa_tuulikki ekasta kuukaudesta!
  • nunnukka ja Liisa_Tuulikki, paljon onnea, wau! On toi eka kuukausi kuitenkin sellainen koetinkivi, kun jokainen tuttu tilanne pitää käydä läpi ilman tupakkaa. Ja pahimmat vieroitusoireet ne kai kuitenkin on käyty läpi siinä kuukauden sisällä yleensä. Hyvä te!

Liisa_Tuulikki: oikea asenne, että osaat löytää noin monta positiivista puolta. Tietenkin mielitekoja on koko ajan, mutta niitä vastaan auttaa noi myönteiset asiat silloin kun niitä näkee.
  • Päättäväinenkö: tuttua tuo vitutus, koita purra hammasta ja pastillia ja rauhoittua kun oikein ottaa päähän... Koita muistaa, että se on ohimenevää. Nikotiininpuutteesta johtuva vitutus johtuu tupakoinnista, ei sen lopettamisesta. Tupakoidessa on jatkuvasti siinä narussa, että aina tulee se tilanne, että on nikkikset ja hermo menee. Silloin sitä luulee, että on vaan luonteeltaan sellainen että hermostuu, ja sitten muka tupakka on siihen hyvä tasaaja. Vaikka oikeasti tupakka aiheuttaa sen mielen vaihtelun. Kun lopettaa, siitä vapautuu, vaikka se viekin jonkun aikaa. Tsemii!!
  • Onnea, onnea, ONNEA nunnukka ja Liisa_tuulikki!  <3 Eka täys kuukausi takana savuttomana ja ylpeänä kohti kakkosta! :sunglasses: 
  • Isot onskat teille joille jo kuukausi täynnä!

Mä oon ite tosiaan ihan luomuna lopettanut, ei minkäänlaista korvaavaa tuotetta. Onneks asun yksin niin ei mee ihmissuhteita poikki mun ketutuksien takia. Mua niinko ketuttaa työni, kivut, se että miesystävä asuu niin vtun kaukana ja oikeestaan ihan kaikki. Ja sitte kun oon siinä iässä et vaihdevuodetkin saattaa alkaa painaa päälle koska vaan, jos eivät jo ole ohi menneet huomaamatta. Mut sen oon päättänyt et röökiä en suuhuni enää pistä. Niinkun tuossa ylempänä joku kirjoitti takistaan, on muuten ihanaa kun vaatteet ei haise. Mua ihan hävettää se minkälaiselta tuhkakupilta mää oon haissu tuolla kulkeissani. Kerroin miesystävälle vappuna et olen hänen vuokseen lopettanut röökaamisen. Hän oli sen kyllä haistanut et poltan. Vaikka olin polttamatta monta tuntia ennenkuin tapasimme. Hiuksiin kuulemma jää haju ;) . Mut onnitteli kovasti todeten et jotain hyötyä hänestäkin sitten mulle!
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Nunnukka ja Liisa-Tuulikki - teille molemmille ekan kuukauden saavutuksesta!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.