Kuinka pitkään edelliset lopetuksesi pitivät?
Olisi kiinnostava tietää, onko jotain yleisiä ajankohtia, jolloin tupakasta luopuminen kariutuu? Kuinka pitkään aikaisemmat/ aikaisempi lopetuskertasi piti?
Minulla:
6 vuotta ja toisella kertaa 2kk.
Minulla:
6 vuotta ja toisella kertaa 2kk.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Viestejä yhteensä
14.7.2017. klo 12.45
8.8.2017 painonhallinta, elämäntapamuutos numero 2.
Vaikeita tilanteita, juhlia, murheita jne. Rämmin ne väkisin läpi. Ei se tupakka olisi niitä avittanut ja moraalinen krapula olis ollut ISO. En halunnut enää sitä kokea enkä olis ehkä jaksanut uudelleen lopettaa. Olin jo 50+ reilusti.
Tsemppiä, uskalla onnistua tällä kertaa!
Viimeksi noin 5 vuotta sitten retkahdin ja sitä edelsi 9kk tupakaton kausi, vetelin kyllä sähköröökiä silloin ja ihan nikotiininesteillä, niin ei oikein lopettamiseksi kehtaa sanoa. Olin festareilla ja kännissä onnistuin jotenkin rikkomaan sähkötupakkini ja siitä hetkestä retkahdukseen ei tainnut mennä edes tuntia. Nyt on kokeilussa lopettaminen ilman mitään korvaavia tuotteita.
Nyt tällä kerralla lopetus kesti vain kolme päivää.
Pahus kun oli kaapissa tupakkia
No joskus toiste paremmin sitten...
Riksulainen lopettelija...
Yli 50 vuotta käryttelyä...
Mä haluun nähdä sut voittajana.
Pioni nyt ei niin sitten millään sitä tupakkaa huuleen kuten Melisakin mainitsi
jukebox1 - Läysin itse kolmantena päivänä kokonaisen askin hupparintaskusta. Poltin kaikki kerralla, takassa.
nakkivene, sulla on luonnetta lopettaa
Taidatkin nyt onnistua.
Tsemppiä
Riksulainen lopettelija...
Yli 50 vuotta käryttelyä...
Kiitos Pioni! Tiedätkö, jokainen lopettaja, joka täällä kauemmin viihtyy, tulee tavallaan tutuksi. Sit haluan nähdä onnistumisia. Paljon niitä onkin ollut, siitä kertoo jo HEP-poterokin, eikä siellä ole kaikki enää. Sinut haluan ehdottomasti nähdä voittajana, olet ollut niin monesti ja pitkään jo polttamatta. Tukea ja kannustusta tulee varmasti.