Elokuu -17 lopettajat

Moikka,
Täällä 41 v naisihminen Pirkanmaalta kyselee onko muita lopettamispäätöksen kanssa taistelijoita paikalla.
Tupakointihistoriaa on kertynyt 26 vuotta. Miljoona lopetuspäätöstä ja yksi viiden viikon lakko -17 helmikuussa taustalla.
Nyt vaakakupissa painaa viimehetkellä tikittävä biologinen kello - perheenlisäystä olisi saatava ja tammikuun lopussa vietetty viikko keuhkosairauksien vuodeosastolla.
Ongelmaa tuottaa stressaava elämäntilanne, tupakkia kuluu 20-30 per pv ja tupakoiva kumppani.
Olen päättänyt ottaa avuksi kaikki keinot ja laastarit ja inhalaattorit on hankittu, stumppaa tähän kirja on kesken ja täälläkin mouruan asiaa.
Mutta vaikealta tuntuu.
Täällä 41 v naisihminen Pirkanmaalta kyselee onko muita lopettamispäätöksen kanssa taistelijoita paikalla.
Tupakointihistoriaa on kertynyt 26 vuotta. Miljoona lopetuspäätöstä ja yksi viiden viikon lakko -17 helmikuussa taustalla.
Nyt vaakakupissa painaa viimehetkellä tikittävä biologinen kello - perheenlisäystä olisi saatava ja tammikuun lopussa vietetty viikko keuhkosairauksien vuodeosastolla.
Ongelmaa tuottaa stressaava elämäntilanne, tupakkia kuluu 20-30 per pv ja tupakoiva kumppani.
Olen päättänyt ottaa avuksi kaikki keinot ja laastarit ja inhalaattorit on hankittu, stumppaa tähän kirja on kesken ja täälläkin mouruan asiaa.
Mutta vaikealta tuntuu.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Viestejä yhteensä
Minun lopettamispäätöstäni auttoi selkeästi päättämäni päivämäärä ja nyt käytän apuna laastaria ja tupakan tuskan tullessa pistän suuhuni imeskelytabletin (2-4/pv). Sen opin keväästä että mieluummin kannattaa käyttää reilusti nikotiinikorvausta kun kiusata itseään; vieroitusoireita riittää ihan kivasti muutenkin. Ja vaikka en keväällä vielä onnistunut niin se ei tarkoita ettenkö nyt onnistuisi. Tsemppiä sinulle päätöksen tekoon!
Tuntuu jotenkin hurjalta tuo omien polttamattomien tupakoiden määrä vuodessa.... Rahaakin pitäisi jossain olla, vaan en tiedä minne ne olen ehtinyt kadottaa...
Päivä kerrallaan eteenpäin, pidemmälle ei tartte miettiä. Kun tämmöinen röökimuijien röökimuijakin kuin minä on selvinnyt jo vuoden kessutta, selviätte tekin.
Alussa niitä oloja saattaa pidellä, yksilöllistä että mimmosia. Ja toisilla enempi ja toisilla vähempi. Niistä yksi kerrallaan ohi, jokainen ohitettu haaste tekee vaan vahvemmaksi.
Jätti-Tsempit!
8.8.2017 painonhallinta, elämäntapamuutos numero 2.
Onko sinulla lopetuspäivä lyötynä lukkoon, vai joko viimeisen tumppasit? Entä onkos apukeinoja käytössä?
Minä vedin kuin korsteeni 28 vuotta, kunnes riitti. Kovasti tsemppiä!
4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu
Ja tervetuloa Nala79! Tahdonvoima tavalla tai toisella lopettaneilla oltava mukana, hyvän päätöksen olet tehnyt!
Tsemppiä kaikille uuteen savuttomaan päivään, myös Tumppaanko ja maria72!
4.6.2016 illasta se loppu, ei oo sittemmin ollu tupakille hoppu
Päivä kerrallaan, hienosti menee
Tsemppiä kaikille uuteen savuttomaan päivään!
Koska itselläni oli xx kerta kun lopetin, en sillä enää lähimmäisiäni vaivannut. Parin viikon päästä huomautin, etten enää tupakoi. Se oli suuri ylläri.