Luomulopettajat!

Eli tämähän tarkoittaa nyt ihan vain sitä että kuinka moni yrittää lopettaa ilman nikotiinivalmisteita! Olen nimittäin huomannut täällä foorumilla hyvin suuren joukon siihen turvautuvan.
Minä itse henk. koht. en niihin halua/pysty turvautumaan, koska yksi monista lopettamisen lähtökohdistani oli mm. rahansäästö, ja noihin nikotiinivalmisteisiin saa varmasti uppoamaan samanlaisia summia kuin tupakoimiseen. Toista viikkoa tässä jo ollaan ilman röökiä ja hyvin kulkee ilman mitään korvaushoitoja! Mitenkäs muilla?
Ja korvaushoitoja käyttävät saavat kertoa kokemuksiaan, miltä elämä maistuu jos on lopulta joutunut noihin laastareihin ynnämuihin turvautumaan!

Viestejä yhteensä

• Tanya_2Tanya_2 Kanta-Häme
    editoi syyskuu 2007
    Hei, minäkin nyt luomuna. Aloitin noilla purkilla... mutta koska nikotinisti olen päätin sitten kokonaan kuitenkin luopua nikotiinista :D
    Helpompaa minun mielestäni näin... pahemmat vieroitusoireet takanapäin - ja nyt suunta vain eteenpäin :P
  • JemppaJemppa Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    Minä lopetin myös ihan kerralla kaiken. Kuusi viikkoa takana ja hyvältä tuntuu. Tietysti alussa oli kaikkea oireilua mutta sittenpä pääsi nikotiinista kerralla eroon.
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    killerm0n kirjoitti:
    Eli tämähän tarkoittaa nyt ihan vain sitä että kuinka moni yrittää lopettaa ilman nikotiinivalmisteita!

Minä en missään vaiheessa yrittänyt vaan lopetin. Tämän asenteen kun ottaa päälle niin eipä voi yritys epäonnistuakaan.
  • NicKNicK Keski-Suomi
    editoi syyskuu 2007
    25 vuotta reilu aski päivässä, lopetin vuoden vaihteessa eli reilut 8kk sitten.
    Hyvin on mennyt ilman korvikkeita tms.
    Tarvitaan tahtoa ja asennetta. Onnistuu helposti.
    Suosittelen muillekkin.
    editoi syyskuu 2007
    :thumbup:Minä myös suosittelen lämpimästi muillekkin :P
  • editoi syyskuu 2007
    8 kuukautta ilman tupakkia ja mies 2,5 kk ilman :P.Molemmat ollaan lopetettu ilman minkäänlaisia korvikkeita :lol:.Mulla jonkinlaiset viekkarit,hivenen "masennusta" ja levottomuutta,mutta miehellä ei mitään :P Ei hullumpaa,aikas helppoo kuitenkin :P :P :P
  • editoi tammikuu 2009
    8
  • LäppäLäppä Pk-seutu
    editoi syyskuu 2007
    Reilut 3,5 kk savuitta. Alkuun meni yhteensä reilu yksi levy niksapurkkaa, oliskohan ollut 15 kpl purukumeja, eli suht luomuna lopetin. Yllättävän hyvin on mennyt. Mun mielestä nikotiinipurkka toi liikaa mieleen tupakan ja muistutti koko ajan siitä, että "joudun" olemaan ilman tupakkaa ja ottamaan korviketta, joten oli parempi olla kokonaan ilman sitä.

Sinänsä mun mielestä kaikki lopetukset on yhtä arvokkaita, olipa luomuna, lääkkeillä tai nikotiinivalmisteilla. Eli luomulopetuksessa ei mielestäni ole mitään erityistä kehumisen aihetta.

Olen tosi onnellinen, että mieheni lopetti nuuskaamisen joitakin viikkoja sitten!!! Ja ei olisi varmaan lopettanut, jollen minä olisi ensin lopettanut tupakointia. Hänellä menee noin 10 euroa eli kaksi ja puoli kertaa nuuskan hinta nikotiinivalmisteisiin päivässä (laastari, purukumi, tabletti).
  • editoi syyskuu 2007
    Tää on kans lähdetty THE PÄÄTÖKSELLÄ. Tai siis sopimuksella kera minun itseni 8) Aika vuoristorataa on ollu alkuaika.. mutta nyt kanssa seitsemän(?) viikkoa tulee maanantaina. Eikös se ole kolme prosenttia, jotka on savuttomia luomulopettajista puolenvuoden jälkeen... JA MÄ HALUAN AINAKIN KUULUA SIIHEN KOLMEEN PROSENTTIIN 8) :mrgreen: Ettekös vaan muutkin? :) Sitten se pian joudutaan muuttaan vähintään yheksäksikymmeneksi prosentiksi pian.. 8) Niin.. mulla on kuulunu lopetukseen tärkeänä the liikunta, the kahvi ja varsinkin the airwaves :mrgreen:
  • editoi syyskuu 2007
    Vielä unohtui.... the kaikki hyvä ruoka... ja kaikki ruoka maistuu the hyvältä ruualta. :shock:
  • editoi syyskuu 2007
    Tietenkään en halua kehuskella että luomuilijat olisivat "parempia" lopettajia, ja eihän tässä yrittämässä tosiaan olla, vaan ihan kyllä lopettamassa! Mukavaa kuulla että hyvin menee :>
    13. päivä tupakoimattomuutta lähtenyt tänään käyntiin. o/
  • editoi syyskuu 2007
    En minäkään mitään sen kummemmin kehuskele. Lopettaminen on lopettaminen... Jos lopettaa tupakoinnin, ei vedä tupakkia....

Mä oon kaikki tai ei mitään- tyyppi tässä asiassa... ja saan ainakin olla ittestäni ylpeä, että olen ilman nikotiinia ollu alusta asti, ettei sitä enää tarvi lopettaa :x .. kai jokainen saa itteensä sen verran kehua :mrgreen: Oma projektihan tää jokaisella kuitenkin on... Kyl mä vaan oon ainaki itestäni ylpee tämmösen päätöksen johdosta!!!!!!! Itellä on ollu kivikkoinen tie.. pitkä aika ilman.. sitte taas hetki täysillä savuja..

Kun joku ihminen sanoo meikäläiselle olleensa vaikka vuoden polttamatta... MUN MIELESTÄ SILLÄ ON H***TISTI selkärankaa!!! WOW!!!!! Ja tulen olemaan savuttomana 30.7.2008

Stumppi on hyvä tukikohta käydä kirjottamassa samanhenkisten kanssa.. :D Meitä kaikkia lopettaneita yhdistää yks asia... ollaan saatu tehtyä päätös :D Ja pysytään päätöksessä... ei tarvi sitte pyöritellä pääs mitään yhden tupakin fantasioita enää. :wink: Poweria kaikille!!!
    editoi syyskuu 2007
    Joo... jos sovitaan että kaikki Stumppilaiset kuuluvat ainakin tohon 3%:iin :P :mrgreen:
  • editoi syyskuu 2007
    Minä lopetin luomuna yli 1,5 vuotta sitten.
    editoi syyskuu 2007
    Lyyli: Hienosti tehty! Minä tulen täällä kaukana perässä....
  • editoi syyskuu 2007
    ^kiitoksia. Aika menee yllättävän nopeasti, kun vauhtiin pääsee. Päivät muuttuvat viikoiksi, viikot kuukausiksi jne.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.