Uuden Forumin hionta

Uusissa asioissa on aina oma sisäänajo ja hiominen niin avasin tämä terveisiksi ylläpidolle jos huomaa jotain mikä vaatii fiksausta uudessa forumissa. Tämän voi siirtää toiseen ketjuun mikäli vastaavanlainen jo on.

-Laskuribannerit eivät näin puhelimella lukiessa mukaudu näytön kokoon vaan näkyvät isoina "rajojen yli".

Viestejä yhteensä

• Amerikkalaiset kellonajat vähän kiusaavat, olemme kuitenkin Suomessa. Voisi minimissään lisätä am / pm, jos ei muu onnistu.

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko

Kerran ennenkin oli nuo amerikkalaiset kellonajat. Ei vanhoja virheitä uuteen versioon.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Aaahhh! Nyt vasta huomasin, ettei ainakaan minun ruutuni näytä minkäänlaisia muokkaustyökaluja. Ei värejä, ei hymiöitä. Eipä pysty enää varmaan laittamaan onnittelukukkasiakaan.
    Mikäs tähän on syynä?
    Tiedän, että osa hurraa tällekin riisumiselle, mutta eivät kaikki.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Olin ennen Vaari. Liittymiseni aikaan minulla oli toinen sähköpostiosoite ja nyt se on toinen. Ei anna kirjautua entisellä käyttäjätunnuksella, vaan herjaa, että se on varattu.

Olen nyt Suutari, mutta vaihtaisin entiseen käyttäjänimeen. Poistun sovelluksesta kokonaan, koska kaikki entinen on tuon aikaisemman käyttäjätunnuksen nimissä. Oli jo kaksi kertaa HEP

Voisitko ottaa nimeksesi Vaari2 tms. Kyllä sut kaikki sieltä tunnistaa. Konkareissa on paljon niitä, jotka ovat vähän muokanneet nimimerkkiänsä. On Latte II on Annex (ex anne) Timppa09 tms. Pyydäpä ylläpitoa hoitamaan asiaa tai neuvomaan, miten tuon teet. Nämä on vähän ärsyttäviä nämä uudistukset, joka kerta itsekin vähän kompuroin...

• Minullekin tuli ilmoitus, että nimimerkki on varattu. Hetken sitä ihmettelin, mutta sitten ymmärsin, että se on ollut varattuna minulle jo 4,7 vuotta. Vanhat nimimerkit ovat siirtyneet, mutta ohjeet ovat epäselvät, joten operaatiosta tulee helposti "suutari".

Joo, voi ähky. Just toi sisäänkirjautuminen oli se asia jota toivoin, että se menis samoin kuin ennen. Joka kerta sama juttu, aina näitä hankaluuksia. Nyt kun en muistanut salasaani, sain tehdä uuden. Sen jälkeen taas tarvittiin se vanha, jota en siis muistanut. Valitin asiasta, mut löysin sit sen vanhankin salasanan. Huhhuh!

Taas hävis se kärrynpyörä, josta omia tekstejä voi lähettämisen jälkeen muokata/korjata. Samoin tekstin koko, ja sit värejä ei näy.
    Toivotaan myös ylläpidolta selkeät ohjeet bannerien tekoon.
    Heti kun arki koittaa, eiks vaan?

• Tänään ensimmäistä kertaa pitkään aikaa Stumpissa. Täällä toisten kirjautumishankaluuksista luettuani ja itse tätä ennen kirjautumista yritettyäni (meiliini ei lähetetty linkkiä annettujen ohjeiden noudattamisesta huolimatta) päädyin lopulta siihen, että rekisteröidyin uudelleen laittaen entisen käyttäjätunnukseni perään nron 2. Sähköpostiosoite oli tästä huolimatta vielä vaihdettava toiseksi. Eli Lilac täällä kirjoittelee, edelleen savuttomana. Katsotaan nyt, miten innostusta riittää jatkaa tällä foorumilla tällaisten hankaluuksien jälkeen...

• Ihmettelin itsekin että miksei sitä salasanan palautusohjetta tule mutta oli mennyt suoraan roskapostiin. Kannattaa tarkistaa se kansio.
    Kimppaan vaan Lilac! Vähäisiä ongelmia. Olethan nyt sisällä :)

• No joo täällä ollaan, ei menny niinku stromsöössä, ei tullu meiliin mullekkaan mitään, vanha salasana, minkä muistin ei tietenkään kelvannut, joten piti rekisteröityä uudelleen ja lisätä 2 käyttäjätunnukseen ja ottaa toinen sposti osoite ja tietenkään en heti älynny todistaa et en oo robotti ja seki herja tuli englanniks, mikä ei kauheen hyvin suju. Elikkä nyt edelleen epäselvää, mistä saan laitettua bannerini sekä profiilini kuvan, jos vaikka joku fiksumpi osais neuvoa, ni olisin kiitollinen. :#

• Tuon kuvan onnistuin laittamaan, mutta mistää en löytänyt kohtaa, mistä sais bannerin laitettua, neuvoja?????? ;)

• Pakko testata mitä näyttää nimeksi

Mä olen laittanut niille kyssärin bannerista. Mulla seuras mukana, vaikka jouduin uusimaan salasanan ja lopulta löysin vanhankin. Mut uudetkin haluais bannerin ja rietty konkaritkin. Allekirjoituskohtaan pääsin mut en löytänyt paikkaa, mistä bannerin olis saanut.

• Miten tuon bannerin saa lisättyä tähän? Lopettamisesta jo vuosia, olisi kiva, jos sen saisi peräti näkymään (ennen näkyi).

Tupakoinnin lopetin 8.6.2014.

• Asiaa on käsitelty useassa viestiketjussa. Bannerin saa kytkettyä päälle uudella keskustelupalstalla Muokkaa profiilia -napin kautta.

Terveisin,
    Stumppi työryhmä

• Hei! Olen käynyt läpi kaikki napit profiilin muokkaus sivulla eikä löytynyt bannerin lisäys nappia.

UKK sivu jonnekin niin ei tarvitsisi vastata montaa kertaa samaan asiaan: pelkkä tieto että jossain viestiketjussa tähän on jo vastattu, ei lohduta kun viestiketjuja on melkoisesti.

• Heip hei minä kun en mistään löytänyt edes kohtaa "muokkaa profiilia", oli ainoastaan että "muokkaa pikkukuvaa", mitenhän näin vaikeeks tääkin tehty, kysyy vaan epätietoinen hauholta????

• Katotaa tapahtuko mitää

• Sain sen bannerin tehtyä sieltä muokkaa profiilia napin kautta, mutta nyt on ongelma että miten saan sen siirrettyä tänne kirjoitukseeni näkyviin???????

• Noin sen tuohon sain kopioimalla ja liittämällä, mutta päivittyykö tuo, ken tietää.
    Nyt täytyy lähtee katto Kettua ja palata tunnin päästä :#

• Mulle riitti nyt. Tarkoitan että en jaksa kokoajan pohdiskella miten ja missä bannerit luuraa. Käyn joskus lukemassa miten täällä menee porukalla.
    t. Lattenro 3
    :)

VIHOVIIMEINEN TUPAKKA 31.12.2005 KLO 23.50

• Eihän tuo tänne näköjään päivity, siellä mistä bannerin sain tehtyä oli päivä vaihtunut, mutta ei tänne, joten taidan kans luovuttaa. Tuolla toisaalla ylläpidon ohjeet taas, mutta minulla ne ei pidä paikkaansa joten olkoon, pitäskö sanoa et "pitäkää tunkkinne" >:)

• Bannerien näkymistä viesteissä selvitellään parhaillaan (sivuston tekninen toteuttaja). Tällä hetkellähän banneri näkyy stumppi.fi etusivun kautta kirjautuessa profiilitiedoissa. Nämä ovat näitä uuden sivuston valitettavia ongelmia ja virhetilanteita.

Terveisin Stumppi työryhmä

• Lainaustoiminto puuttuu, se olisi hyvä viestin kommentoinnissa.

Pioni, nyt oot täällä ja mä muistan sut nyt toisenlaisena kukkasena. Mä takkusin bannerin kanssa tai oikeammin salasanojen kanssa, kun kerran jo vaihdoin ja sit kuitenkin kysyivät vanhaa, jota en siis ollut muistanut... no, loppu hyvin, kaikki hyvin. Toivottavasti ei vähään aikaan veivata.

Totta vko, lainaus oli hyvä ja sen muokkaus, ettei koko postausta tarttis kopioida.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.