Vanha banneri eli lopetuslaskuri ei toimi - poista se ja aseta uusi tämän ohjeen mukaan

Uudet bannerit toimivat nyt. Ne asetetaan tosiaan stumppi.fi sivuston profiilin muokkausnäkymästä eikä foorumin puolella. Vanhat lopetuslaskurit eivät taida enää toimia, joten ne kannattaa poistaa foorumin puolella allekirjoituksen muokkausnäkymästä ja sitten kytkeä uusi päälle WP puolella eli Stumpin etusivun profiilin kautta.
Toisena vaihtoehtona on vanhojen bannerien poisto koneellisesti, mutta uusi banneri pitää silti ottaa itse käyttöön kirjautuen stumppi.fi etusivun profiilinäkymässä.

Uusien bannerien isosta koosta on tullut palautetta mutta kannattaa antaa ajan hiukan kulua, sillä uusiin näkymiin totuttelu vie hetken aikaa ja kyse on makuasiastakin. Toki kaikki palaute kirjataan ja otetaan huomioon jatkokehityksessä mahdollisuuksien mukaan.

Kiitos yhteistyöstä & Terveisin,
Stumppi työryhmä

«1

Viestejä yhteensä

• editoi tammikuu 8

Sivuston toteuttajan kannanotto väreistä edelleen tiedoksi: "Värien vaihtamista tekstieditorin kautta ei kannata sallia, sillä se on tietoturvariski".

• Wrouv82Wrouv82 Kymenlaakso

Oma vanha, mukana seurannut banneri katosi viime yönä lopullisesti.

Mitenkäs, kun uusi banneri on asetettu toimintaan ja se näkyy kyllä Stumpin etusivulta kirjautuen itselleni - mutta ei siirry sitten millään keskustelupalstan puolelle eikä näy profiilitiedoissakaan siellä puolella? Profiilia muokatessa ei mistään löydy mitään bannerin url-osoitetta tai mitään muutakaan minkä voisi kopioida ja liittää allekirjoitukseen.

Rastit on profiilia (etusivun kautta kirjautumalla) muokatessa laitettu kiltisti oikeisiin kohtiin ("Liitä laskuri allekirjoitukseen", "näytä laskuri profiilissani" jne), mutta banneri_ei_vaan_näy missään muualla kuin etusivun kautta kirjautuessa. Tässäkin viestissä sen nyt PITÄISI näkyä mutta eipä vaan pelaa.

Tupruttelua 19 vuotta - viimeinen tupakka 25.11.2017

• Osalla on ollut ongelmia, mutta uusien lopetuslaskurien pitäisi nyt toimia. Vanha lopetuslaskuri pitää ensin poistaa foorumin kautta kirjautuen allekirjoituksen asetuksista ja sitten asettaa uusi Stumpin etusivun profiilinäkymän kautta. Jos edelleen on ongelmaa, niin kannattaa lähettää sähköpostia Stumpin työryhmäsähköpostin kautta stumppi.tyoryhma@hengitysliitto.fi , sillä keskusteluja emme aina ehdi seurata reaaliaikaisesti muiden työtehtävien takia.

Terveisin,
    Stumppi työryhmä

• Wrouv82Wrouv82 Kymenlaakso

Mitään muutoksia en tehnyt mutta nyt näyttäisi näkyvän, kiitos! ;)

Tupruttelua 19 vuotta - viimeinen tupakka 25.11.2017

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi tammikuu 10

Hitsi, ainakin äsken näin itselläni kultaisen bannerin... en kyllä päässyt väriä vaihtamaan, enkä tiedä vieläkään, minkä salasanan oikein hyväksyi :o

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Bannerin värin saa vaihdettua Stumpin etusivun näkymän profiilin muokkauksen kautta klikkaamalla kohtaa "Lopetuslaskurin tyyli" eli pudotusvalikon nuolen vasemmalta puolelta. Harmittavasti se ihan tarkka nuolen kohta ei tällä hetkellä toimi.
    (Keräämme koko ajan tietoa mahdollisista ongelmista ja välitämme tiedoksi tekniselle toteuttajalle. Kiitos kärsivällisyydestä ja yhteistyöstä edelleen kaikille asianosaisille.)

Stumppi työryhmä

Olkoon kultainen!!
    Toinen kysymys bannerista. Miksi ei näy kännykän näytössä kuin valkoisena palkkina jonka keskellä joku syherö? Entinen banneri näkyi. Mulla on Samsung J5 2017 siinä Android.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Huomenia!! Kyllä mulla näkyy bannerit puhelimella ihan niinku pitääki.
    Puhelin on Honor9, jossa myös Android. ;)

Onkohan Honor tässä suhteessa parempi? Kokeilen tabletilla, kunhan saan sen akun ladattua.
    Aika paljon tulee kännykkää käytettyä, joskin on myös pöytäkonekin . Siellä oli iso ruutu ja bannerit ihan hyökkää silmille B)

• editoi tammikuu 11

Hei Melisa oisko sun puhelimessa vaa joku tilapäinen häikkä, kun mies tuossa kotiutu, niin kokeilin hänen puhelimella, joka Samsung J5 2015 malli ja myös android, ni näky myös ihan ok :p

Jaa-a, en tiedä. Tabletilla näkyy. Sekin on samsung.Tietääkö joku täällä mikä se fiba vois olla? Voiko sitä korjata jostain?

• editoi tammikuu 11

Jospa löytyis joku fiksu. Ooksä kokeillu kirjautua kokonaan ulos ja sammuttaa puhelimesta virta pois ja tavallaan alottaa alusta, oisko siitä apua???
    PS. Onkse se muuten vaan sun banneri joka ei näy, vai kaikkien???

editoi tammikuu 11
    Ei kenenkään bannerit näy. Tabletissa näkyy. En mä omastani niin välittäiskään, mut muiden aikoja olis kiva katella. No täytynee sit katella muilla vehkeillä, jos kukaan ei keksi missä vika.
    Miksiköhän ne ylipäätään piti vaihtaa???
    Eikös vanha sanonta ole, et jos ei ole rikki, ei pidä korjata.

Edit. Ei auttanut kännyn uudelleen käynnistys.

• :s tylsää.
    Joo eik sitä sanota, et ei se vaihtamalla parane :#

:)
    Edellinen oli tyylikkäämpi

• TumppaankoTumppaanko Uusimaa
    editoi tammikuu 11
    Näkyykö sulla muuten kaikki kuvat ok? Ajattelin ettei oo joku mobiilidatan säästötoiminto asetuksista päällä.

Edit: Selainkin voi vaikuttaa...google chrome mulla ja näkyy kaikkien bannerit.
    Nyt saatiin näkyviin. Tytär - it-apuni - poisti pikakuvakkeen ja tulin uudelleen sisään ja hiphei, bannerit näkyy. Teki hän ehkä jotain muutakin.

• Hyvähyvä Melisa, kiva että apua aina jostakin löytyy :)

Juu, noi nuoret osaa nämä jutut. Ilman muutamaa nuorta ihmista, varmaan näpyttelisin vanhaa retro-puhelinta ja ihmettelisin teknologian kehitystä. No tietty ihmettelen nytkin, mut onneksi mut vielä roikun jossain mukana :)

• Minusta yks hyvä uudistus täs on, kun tuut Vanilla forumin etusivulle, ni näät heti mitkä lukematta, kun keltasella pohjalla lukee "uusi" ja montako on lukematta ;)

Oli siinä vanhassakin mun mielestä...

• Mä vierastan tätä uutta palstaa - jostain syystä ? Vanha oli tullut vuosien varrella niin tutuksi. Mä kun olen kai liian vanha tälle "vanilja" forumille.
    :)

VIHOVIIMEINEN TUPAKKA 31.12.2005 KLO 23.50

Juu, vähän erikoista, mut tähänkin tottuu. Toivottavasti ei kovin usein tule uudistuksia. Tämä nimi minuakin ihmetyttää. Voisko ylläpito vastata. Mistä nimi Vanilla forum, ja miksi yleensä nimi mainittu? Stumpin foorumihan tämän pitäisi olla.

• Ei mulla siinä vanhassa ollu piti aina kellonajoista kattoo mitkä oli viimesempiä mitä ei vielä lukenu.
    Tää nimi muakin vähä oudoksuttaa, että mistä kotosin vai ei mistää.

• Mulla näky vanhassakin uudet viestit. Oon alkanu jo tottua tähän uuteen. Se mikä täältä puuttuu niin jäsenet ja tieto milloin ovat viimeksi käyneet täällä. Varmaan aika moni jo helpommille vesille päässyt tippuu pois kun ei jaksa nähdä vaivaa tunnusten sekoilun kanssa.
    Jos klikkaa jonkun nimeä, se avaa tietoja mm. koska viimeksi käynyt ja viestien määrät. Kokeilepa!

• Katos juu niin tekeekin
  • ELI NYT MUN ALEKIRJOITUS LAATIKKO ON TYHJÄ mitenkähän saan ton laskurin toimimaa saisko sellasen rautalanka mallin :D

• haa ny näkyy :D

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.