Värit

Sivuston toteuttajan kannanotto väreistä edelleen tiedoksi: "Värien vaihtamista tekstieditorin kautta ei kannata sallia, sillä se on tietoturvariski".

(Tekstin boldaus toimii ainakin niin, että maalaa kirjoittamansa kohdan, jonka haluaa näkyvän vahvemmin ja valitsee sen jälkeen kyseisen toiminnon eli "Rohkea" yläriviltä. Tekstiä kirjoittaessa näkyy kaksi tähteä kyseisen kohdan molemmin puolin, mutta lähetetyssä viestissä se näkyy oikein tummennettuna.)

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Pöh!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    No niin, onkohan mahdollista , et Stumpin sivustolla on virus? Tarjoaa jotain jackpot- yms-voittoja kun avaan kännykän kautta. Oma kone tarkistettu. Onko joku ladannut jotain myyntiä tms. tänne. Itse en ole huomannut, käyn monta kertaa päivässä.
    Onko joku muu huomannut?
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Harvoin käyn kyllä puhelimella, mutta silloin kun käynyt, niin ei ole tarjottu mitään, eikä myöskään läppärillä, eikä tabletilla joilla useinmiten täällä käyn.

• Mulla ei sivu tarjoa mitään mutta parin viime päivän aikana sähköposti on räjähtänyt roskapostista....sattumaa? :|
  • Käyn palstalla vain läppärillä, mitään virukseen viittaavaa ei ole ilmennyt. Minulla on peruspuhelin, joten sillä ei pääse nettiin.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.