Vapaus!

Mää oon aina halunnut lähteä käymään Intiassa, mut keksinyt jos ja mitä syitä miksi en voi.. Tosiasiassa en oo lähtenyt edes kanarialle, koska lentokoneet on savuttomia... Tässä yllättäin tajusin, mikä siinä oikeasti on mättänyt. Miksi vaihdot on suorastaan välttämättömiä.. Nyt on reissu varattu keväälle, viimeinkin!! Happy! Mieletön fiilis, viimein mä voin, koska tupakka ei enää orjuuta mua :o

Viestejä yhteensä

• Huh...tuota voi kutsua jo elämää rajoittaneeksi tekijäksi. Antaa varmasti reilusti motivaatiota lopetukseen :)
  • Silloin kun lentokoneissa kiellettiin röökaaminen, piti hommata korvausjuttuja matkan ajaksi. Perille päästyä piti vetää kaksi ketjussa ennen kuin käsien tärinä loppui.

• On se junamatkustaminenkin yhtä säätämistä, kun pitää kytätä pysähtymisaikoja ja asemia. Tai oli. Toivottavasti forever.

• Kovasti jännitti etukäteen et miten reissussa ajatukset kulkee ku ulkomailla usein enemmän poltetaan. Reissu kului nauttien ja elääkin pystyi loman niinkuin tykkää, ku matkakassaa oli röökistä säästetyt roposet :) ..nyt koettaa puolen vuoden kriisi puskea "jos vaan yksi" ja ei, ei sitä yhtäkään, ei sitten savuakaan. Pitää tässä vähän vääntää tämän pään sisäisen pikkupirun kanssa, se ei saa edes pikkurillin kynnenreunaa >:)
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Hienoa Emily! Puoli vuotta lähestyy kovaa vauhtia! Juu nyt ei kannateta repsahduksia, se ei todellakaan kannata.
    Mut sä selviät pikkupirusta leikiten. Näin uskon. :)
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Emily samaa mietin minäkin... Noita lomareissuja tai sen tapaisia juttuja. Ja eikö ollutkin jännä huomata että eihän ne ollutkaan yhtään sen kurjempia. Samalla tavalla siitä nautti :)
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko

Hyvin usein lopettaja uskoo, ettei ikinä koskaan mistään voi enää nauttia, kun ei ole tupakkaa kaverina. Vaikeaahan se alusssa onkin. Kaikki kuitenkin toteavat joidenkin kuukausien kuluttua, että a) lopettamiseen ei kuollutkaan ja b) nauttii edelleen matkustelusta, ulkoilusta, saunakaljasta, autoilusta yms. vaikka ei olekaan tupakkaa.
    Heureka! Meistä jokainen keksii sen!

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.