tupakoinnin lopetus

Hei en tiedä onko tästä apua mutta täytynee kokeilla olen siis eilen lopettanut tupakoinnin ja ekaa päivää tässä vasta kärvistellään. Olen toivottoman koukussa ja kaipaisin vinkkejä millä saada ajatukset kulkeen ettei kokoajan se rööki pyöri päässä. tupakka historiaa mulla on takana noin 15v ja useesti olen yrittänyt olla ilman mut jos tänne kirjottelu on jotenkin apua antavaa niin menköön.

Viestejä yhteensä

• Mietin itse ihan samaa kun tänne rekisteröidyin ja huomasin että on kummasti apua. Ihminen on siitä kummallinen otus että sen tekee mieli jauhaa niistä itseä koskettavista jutuista ja tämä lopettaminen jos mikä koskettaa oikein isolla kädellä.

Täällä on se hyvä puoli että lukijat ymmärtää tasan tarkkaan mistä on kyse ja se kun lukee muiden kärvistelyviestejä niin huomaa ettei tosiaan ole ainoa.

Täällä on monia onnistujia niin miksei me muutkin onnistuttais.
  • Ensimmäisinä päivinä ja viikkoina se on kärvistelyä, päivä päivältä helpottaa (minulla se oli myös yö yöltä). Apuja voi käyttää miten itse haluaa, tämä palsta oli minulle todella tärkeä. Tämä on käytössä 24/7, vai miten se hienosti sanotaan.

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Liity tammikuu 2018 lopettajien poteroon. Tänä vuonna teitä on ilahduttavan paljon. Tukea ja kannustusta tulee, toisilta voi saada myös vinkkejä.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.