Lopettaisko

Hei,
Oon näköjään liittynyt tänne 2016... eli pari vuotta on ollut aikeissa lopettaa.. ja vieläkin on.. nyt oon miettinyt sitä tosi paljon... ja mua pelottaa.. mä ihan pelkään että sekoon... miten niitä korvaustuotteita käytetään niin ettei tuu kauhee hikka? Kun vaan pääsis alkuun...

Viestejä yhteensä

• Lopeta ihmeessä. Tiedän tunteen kun itsekin lopetin niin pelotti se mitä tuleman pitää. Mutta niin ne on vaan päivät rullannut. Ohjeet kun lukee niin pääsee pitkälle korvaavien kanssa. Loppu tulee kantapään kautta :)
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi maaliskuu 16

Pelko pois! Ensimmäisen päivän kun oot tupaktta, tulee jo voittajaolo. Eihän tähän kuollutkaan. :)
    Päätös on tärkein. Ja tietty se, että miettii ne motiivit. Niihin on välillä hyvä palata, jos tuntuu tuskia. Miksi mä haluan lopettaa? Mitä hyvää siitä seuraa? Miten palkitsen itseni esim. viikon/kuukauden jälkeen?

Juu rauhallisesti ainakin purkan kanssa. Itsekin hikkasin kyllä aikoinani niiden kanssa.
    Liity maaliskuun lopettajiin ja pysy tiukasti kanavalla, vain siten Stumpista saa kaiken irti. Tietty toistenkin tarinoiden lukemisesta ja ideoita ja voimaa, mutta lopettaminen on hyvin henkilökohtainen asia, joten ne tuntemukset kannattaa purkaa sanoiksi.

Tsemppiä päätökseesi ja aloitukseesi!

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Laastarilla ei hikkaa tule. Minulla ei pahemmin tullut imeskelytableteillakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.