Hellät jäähyväiset

Heippa. Oon onnistunu vähentämään aski/päivä kahteen askiin viikossa. Niistäkin tupakoista poltan noin puolet. Maistuu pahalle/haisee pahalle. Nousen arkisin 04.30 ja voin olla polttamatta puoleenpäivään..mut sit se alkaa!
Oon tupakoinu noin 40v. Poltin välillä niin paljon et alko itteenikin hirvittämään. Voin juoda bissee ilman et tekee ees mieli tupakkaa. Oonko vain ressukka jolla ei oo tahdonvoimaa vai vaan nikotinisti? Kun käytän korvikkeita niin tuntuu ettei mikään riitä,tupakka on kokoajan mielessä. Miten tähän sais jotain tolkkua?

Viestejä yhteensä

• Mulla oli sama homma. Tupakkaa paloi enenmmän ja vähemmän. Siinä rinnalla nikotiini purkat. Pääsin eroon vasta champix lääkkeen avulla. Sehän tässä jännää olikin, kokeillaan piruttaan sitä lääkettä ilman paineita. En laittanut mitään tavoitteita. 19 päivä saapui ja siihen se loppui.

• Hei!
    Minä onnistuin irrottautumaan nikotiinista, sen tupakan lopettamis kirjan avulla, ilman suurempaa motivaatiota. Kaks päivää käytin 24 tunnin nikotiinilaastaria, tänä aikana tuli tuo kirja luettua. Minullakin meni semmoinen 25-30 "kemiläistä" päivässä.
    "Hellät jäähyväiset". Onkohan sellaisia, mun mielestä suurin työ tehdään korvienvälissä ja nikotiinin varsinaiset fyysiset vieroitusoireet on oikealla mielenlaadulla aika vähäiset.
    Nyt tässävaiheessa olen jossain 7 ja 8 kk välissä ja vieläkin tekis mieli poltella, ainakin aika-ajoin, mutta se alkaa jo tuntumaan aika absurdilta.
    Suosittelen lukemaan sen kirjan, lopetat sitten miten tahansa lääkkeillä, korvikkeilla tai ilman, kirja antaa paljon ajatuksia ja aseita nikotiinista vieroittumiseen.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.