Huhtikuu 2018 lopettaneet

No niin, aloitan nyt huhtikuun lopettaneiden osion

Hankalaa se tulee olemaan...
Kukaan lähipiiristä ei usko mun lopetukseen, sen verran monesti on homma mennyt pieleen

Nyt mulla on sähkötupakki apuna

«1345678

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko

Älä rääkkää lähimmäisiä tällä, meitä vain täällä Stumpissa. Toivon, et sähkörööki auttaa alkuun.
    Kyllä se lopettaminen on meillä monilla mennyt pieleen. Itsekin kokeilin kaikkea mahdollista. Lääkkeistä ei ollut paljon tietoa eikä sähköröökiä ollut Suomessa ainakaan.
    Mut uusi alku jukebox1, sille tsempit, pysy vahvana!

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Kiitti Melisa tsempeistä.

Niin, monet epäonnistuu, mutta jos tarpeeksi kauan yrittää voi onnistuakin.

• Tsemppiä.

• Kiitti vko tsempeistä.

• Kyllä me juke onnistutaan viälä!! Ihan varmasti onnistutaan!
  • Niinpä Miitu, onnistutaan me :)
    Jospa se on tämä kerta se onnistumis-kerta.

Kovasti aamulla kädet hakee röökiä :)

• Kyllä tää on se onnistumiskerta!! Välillä kyllä tekee mieli tupakkaa aika lujastikkin, mutta yritän pitää mielessä että se yks tupakka ei auta mua missään, se ei saa mulle parempaa oloo, se ei anna mulle YHTÄÄN MITÄÄN. Päinvastoin se ottaa vaan rahat ja terveyden.
  • Tsemppiä kovasti molemmille!!
    Saako udella oliko sulla ajatus sähköröökillä laskea nikotiini hiljakseen vai nikotiinitontako höyrytät? Mä lopetin ens kerran (Silloin ratkesin myöhemmin kriisiin, mut se on eri tarina) sähköröökillä nikotiinin pois laskien. Vahvuus oli sama mut laskin nesteen määrää ja muu aika nikotiinitonta, näin siksi, et vaihtamalla miedompaan höyrytin vain pidempiä aikoja ja useammin. Lopulta, kolme kk paikkeilla ku ei ollut nikotiinia, alkoi aika äkkiä hävettää koko touhu ja jätin sen pois.
  • Kiitti Emily tsempeistä.
    Mulla on monen vahvuista nestettä s-röökiä varten.
    Tarkoituksena pikkuhiljaa miedontaa höyryjä.

Okei, sä olet siitäkin jo irti päässyt
    Tsemppiä sullekin.

• Kiitos tsempeistä Emily! Mietin itekkin tuota sähkötupakkia kovasti joku aika sitten. Mulla on myös champix-resepti odottamassa ja joku nikotiinisuihkekkin saattaa laukun pohjalta löytyä. Mutta omalla kohdalla toimii vaan ja ainoastaan oma luja tahto ja päätös. Luin kyllä tuon stumppaa tähän!-kirjan ensin tukemaan päätöstäni.
    En tiedä onko tämä nyt vierotusoire kun vähän huippaa kokoajan. Liittyykö verenpaineeseen jotenkin kun kuulemma alhaset olivat viimeksi paineet. Onkohan muilla ollu tämmösiä oloja vai kuvittelenko vain?
  • No et Miitu kuvittele, kyä se huippaa alussa, elimistö on alussa ihan sekaisin. Huimauksen lisäksi hikoiluttaa, tärisyttää, heikottaa ja ties mitä, mutta päivä kerrallaan ja päivä päivältä olo paranee.

Isot tsempit huhtikuulaisille!
    Viimeinen tupakka 29.6.2016
  • Eipä viälä muita oireita ole ollut kun tämä huippaaminen. Toivottavasti pysyy nyt tämmösenä maltillisena kun huomenna pitäis töihinkin mennä. Työpäivä kyllä vähän jännittää kun siihen liittyy tupakka niin vahvasti. Empä taida kellekkään siälä kertoa etten polta enää, niin ei tarvitse kuunnella naljailuja.
  • Miitu, taitaa tosiaan olla parempi ettei kerro duunissa mitään.
    En mäkään enää edes kavereille kerro :)

Muuten, nyt on ollut aivan hillitön tupakinhinku.
    Muakin pyörryttää melkein...

• Josko se tupakanhinku menis ohitte kun miettii muita juttuja?
  • Tsemppiä tännekin kaikille :+1: .
    Meikä ratkesi tunti sitten yhden tupakin verran. Toivottavasti jäi ainoaksi .

Miitu: toi on kyl jännä juttu toi ”naljailu”-homma kanssaihmisiltä. Meikä ei NIIIIN tajua! Taitaa olla kateellisten huutelua...ehkä :smirk:
    Tsemppiä lopetukseen!

Jukeboxillekin paaaaljon tsemppiä!!
    Kyllä me vielä onnistutaan!!!
  • Toinen pv ilman tupakkaa. Vielä ei mitään ihmeitä mutta tuo töihin meno kyllä jännittää...
  • Kiitti tsempeistä LauMa.

Uutta matoa vaan koukkuun, ja nollaa laskurisi etusivun kautta profiiliin kirjautumalla jne

Onnistutaan joo....

• Mulla on Helka ihan samat fiilikset huomisesta. Toivon kyllä niin että huominen työpäivä olis mun hermoille vähän lempeämpi ku yleensä :# joudun varmaan kokopäivän hokemaan mielessäni että ei se tupakka mitään auta :#
  • Jep.. tulin tänne... 24 pv savuttomuus katkesi tänään...joten ...taidan nyt kuulua tänne ”huhtikuussa” lopettavien joukkoon... vaikkakin... sama kait se mihin ketjuun tässä kuuluu ...
  • No määkin lopetin maaliskuun vikana päivänä mutta täällä taas muut olis laskureitten mukaan samalla tasolla mun kanssa. Mutta ominu olen molemmat kuukaudet. Toivottavasti se ei ketään hirveesti haittaa :D
  • editoi elokuu 18

.

• Sekaan vaa. Yhessä onnistutaan paremmin! Tsemppiä hurjasti verder
  • Välillä tekee ihan hurjasti mieli tupakkaa :(
  • Niin Miitu, välillä on kovat tupakintuskat.
    Mutta kai se siitä, kunhan ei anna periksi .

• Pakko liittyä joukkoonne kun tuntuu et ei meinaa lopetus onnistua millään. Tammikuussa lopetin ja olin 1kk polttamatta nuuskan avulla ja siirryin nikotiini pastilleihin mutta mutta sorruin yhteen tupakkaan ja sillä tiellä ollaan. Nyt kuukauden päivät menty enemmän ja vähemmän tupakka/nuuska linjalla ja nyt päätin että loppuu tupakka kokonaan. Luultavasti tuosta lopetuksen aiheuttamasta stressistä tullut pureskeltua öisin hampaita yhteen niin paljon että nyt on niskat,pää ja kaula kipeänä :( jospa tämä nyt taas tästä lähtisi rullaamaan kun olen huomannut että en niinkään ole riippuvainen nikotiinille vaan tuolle tupakan polttelulle...
  • Mulle yleensä tää kolmaspäivä on ollu yks niistä pahoista päivistä. Mutta ajatus siitä että kyllä se siitä helpottaa saa mut pysymään ainakin vielä ilman tupakkaa :smile: tervetuloa joukkoon stealth❤
  • Kolmas päivä onkin yksi pahoista päivistä...

Ajatuksissa menen jo taas lähikauppaan röökiostoksille, mutta enpäs menekkään.
    Tervetuloa Stealth

• On kyllä käyny jukebox "muutaman" kerran mielessä että kävis ostaa askin.. vaikka ihan salaa polttaisin yhden vaan.. eihän mun siitä kellekkä tarvi kertoa. Kunnes herään taas todellisuuteen, että jo riittää se ittensä kusettaminen. Yhtään ei helpottas oloa se yksi tupakka!! Nyt näytetään varsinki itelle että kuinka lujatahtosia ja kovapäisiä osataan olla!!
  • Minä uskallan nyt yhden savuttoman päivän jälkeen ilmoittautua myös mukaan. Nikotiinipurukumilla mennään muutamat ensimmäiset päivät, mutta pikkuhiljaa siirrytään normaalipurukumiin. Ja mynthon-aski kulkee taskussa kokoajan mukana...

• Tervetuloa BuuBo❤ oon polttanu muuten aika ahkerasti autossa.. nyt alkanu pikkuhiljaa haju ellottaa ja nolottaa ottaa ketää kyytii. Onkohan kellään mitään vinkkejä miten hajua sais pois iha kotikonstein.. vai onko ihan turhaa edes yrittää?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.