Pallon paluu...taas!

Tervehdys tutut ja tuntemattomat! Savusumussa menty taas kauan ja nyt aivan pakko yrittää lopetusta! Terveys huolettaa ja johan tän myrkyn kanssa tarpeeksi pelleilty eli piisatkoon 32 vuotta tätä harrastusta :-\ Askissa muutama jäljellä ja kun ne loppuu,uutta en osta!Stumppaa tähän kirja hollilla TAAS ja 2kg laatikko salmiakkia varattuna eli VALMIINA TAISTELUUN!!
Lopetus 15.10.2018

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Tervetuloa takaisin Molypallo! Kyllä mä sut muistan. Nyt sit uutta pöhinää pyttyyn. Nyt sä sen teet!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• editoi huhtikuu 26
    Oi ihana Melisa,ikioma personal kannustajani
    Lopetus 15.10.2018
    Täällä ollaan :) valmiina sua odotellen.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Koitetaampas uudelleen kun kirjoitin piiiiitkän jutun,mutta katosi jonnekkin neutral: mutta tosiaan Melisalle kirjoittelin että nolotti palata takaisin häntä koipien välissä mutta nyt motivaatio kohdallaan ja huomenna ensimmäinen savuton päivä :) Ihanaa että sinä vielä jaksat mua potkia kohti puhdasta tulevaisuutta!!!Uusin tuulin ja vaikkakin nimmarista katosi oon päältä pisteet mutta molutaan nyt sitten näin ;)

Lopetus 15.10.2018
    Ei kannata noloilla yhtään. Itsekin yritin sen seitsemän kertaa. Vanhoilla päivillä vasta sain loppumaan.

• ei sitten onnistunu..ei yllätys! Tässä keski-iän kriisiä ilmeisesti menty vuoden verran ja elämää läpikäyty ja niputettu paljon asioita/ihmisiä ja nyt suuren suurennuslasin alla ollut tämä tupakkariippuvuus ja sitä joka suunnasta tullut katseltua ja tuumittua.Täällä palstalla olen pyörinyt kiitettävän 10-vuotta eli saavutus kai sekin..ainakin lopetusoppeja kerätty paljon!Kaikki keinot siis läpikäyty ja stumppaa tähän kirjakin jesarilla paikattu ja sitten nuo kummalliset päähän pinttymät eli aina lopetuspäivän on pitänyt olla joku tärkeä,eli 11.11.11 klo 11.11 tai maanantaina aloitus ei missään nimessä keskellä viikkoa tms..ja nimipäivähän ei tietenkään saa olla kenelläkään ärsyttävällä tutulla lopetuspäivänä ;) jne jne jne... ja uusimpana kivana riesana ollut muutaman vuoden nämä puhelin äpit eli kun laskurin napannut päälle niin sitä sitten tuijottanut ihan stressissä,20min pulssi ja verenpaine laskee jne..hauskoja juttuja mutta omalla kohdallani nyt tullut siihen tulokseen että ei mun juttu ainakaan aluksi koska panikoidun kun huomaan etten olekkaan polttanut niin sitä tupakkaa alkaa heti tekeen mieli..Hullun horinoita mutta nyt tarkoituksena lähtee liikkeelle uusin keinoin eli ei mitään tärkeetä päivää kellonaikoineen,elämäntilanne äärimmäisen stressaava,terveys reistaa ja juuri nyt,aion kohdata kaikki riippuvuuden pirut silmästä silmään ja jos tosi tiukka paikka tulee niin vedän niksapurkan huuleen (ennen vain luomulopetus oli mun juttu!) Tänne ajattelin kirjoitella ns.rapsameiningillä eli omaksi ilokseni puran tuntoja ja toivottavasti joku saa niistä jotain irti omaan lopetukseensa! Huomenna se sitten alkaa..uusi puhdas elämä!!

Lopetus 15.10.2018
  • Hurjasti tsemppiä Molypallo lopetuksen alkuun! Taistelutahto ja keinot sulla taitaa tällä kertaa olla kohdallaan.
  • Ddd kiitos!Joo,on ollut ennenkin mutta nyt erilainen fiilis lähteä liikkeelle :)

Lopetus 15.10.2018
    Hienoa Möltsi! Pelotta etiäpäin!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.