Zyban vai Champix

10v sitten onnistuin Zybanin kanssa lopettamaan ja olin polttamatta noin 3vuotta. Sitten tupakointi alkoi pikkuhiljaa uudestaan. Nyt kokeilin Zybania taas, mutta 2-3 viikon jälkeen ei mitään mainittavaa muutosta polttamiseen - maistui pahalta, mutta jatkoin sinnikkäästi.... Sitten lopetin koko Zybanin ja olen vedellyt röökiä normitapaan. Mietin, pitäisikö kokeilla tuota Champixia vai eikö tämä tule onnistumaan millään ilveellä. Tilasin myös sen Carrin kirjan. Ärsyttää aivan hirveästi kun Zyban ei auttanut tällä kertaa. Motivaatiokin meni epäonnistumisen myötä..... :'(

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    En ole itse lääkkeitä käyttänyt, mut Champixilla nyt ainakin täällä suurin osa lopettaa. Siis ne, jotka lääkkeillä lopettaa. Zybanista en ole kuullut aikoihin.
    Tsemppiä uuteen yritykseen!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Kiitti tsempistä. Pitää ehkä yrittää sitten tuota Champixii ja "kirjallisuutta".....aaarghhh! Olis niin kiva viettää kesä ilman tupakkaa.

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Kyllä se on ihan mahdollista!
    Savuton kesä. Muistakoo kukaan vanhaa mainosta tupakoinnin lopettamisesta: Haista, maista kesä!
    Ekaa kertaa metsämansikat tuokduivat ja maistuivat kuin lapsena. Tuoksut toivat paljon lapsuuden muistoja mieleen.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.