Tupakalle heipat!

Moikka kaikille! Mites kun olette päättäneet lopettaa tupakoinnin niin miten näistä heikoista hetkistä olette selvinneet kun tupakkaa tekee mieli? Olen aivan ensimmäistä päivää polttamatta ja savuttelua harrastanut likemmäs 20vuotta..

Viestejä yhteensä

• Seuraan. Ja tiinukka90 onnittelut hyvästä päätöksestä :)

• Minä poltin 60 vuotta ja sitten vaan lopetin v. 2015. Älä ala heti laskea päiviä ja pelätä miten voin vastustaa polttamishalua. Kun kerran lopetit, niin se on sitten siinä. Kieltämättä minullakin oli vaikeita aikoja, mutta en olisi ollut oma itseni, jos olisin antanut periksi. Päättäväisyyttä tiinukka90. Voit tietysti ottaa avuksi mainostettuja laastareita yms. mutta älä jättäydy niitten varaan.

Toivon sinun onnistuvan. Aseta tavotteita, ensin vaikka viikko, sitten kuukausi ja edelleen puoli vuotta jne. Ajattele sitten niin, että kun kerran sain oltua viikon polttamatta, niin kyllä kuukausikin menee jne.

• s. 1935
    • Polttanut 60 vuotta
    • Lopettanut 15.11.2015
  • tiinukka: mulla oli alkuunsa ristikkolehti ja kirja joka piti otteessa(jere) . yks hyvä on jos vaan niin lähtee kävelee ulos. kaikki väkevä pastilli itse jopa kolmekin kerralla kitaan heittänyt. myös vissy joka todella hiilihappoinen...tylsät hetket yleensä laittaa ajatuksia just tupakkaan...täällä olen myös käynyt lukemassa vanhoja ketjuja . lähinnä tooosi piitkää champix-ketjua , koska kokemukset siitä kiinnosti.
  • ja olin kaivannutkin näitä ns. vanhoja onnistujia (melisan lisäksi) tänne kertomaan kuulumisia. tuntui että oikein sai voimia lisää. tässä kun ei niin vahvoilla tunteilla kokoajan olla. tänään oli jostain syystä vähän hermo pinnas...ehkä johtui ympäristön vaikutuksesta....ihminen on niin altis negatiiviselle vaikutukselle
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.