Positiivisuuspalsta

NO NYT! Koska meillä ENTISILLÄ tai pian entisillä tupakoitisijoilla on tämä pahatapa miettiä negatiivisiä siinä mielessä, että tupakointi aiheuttaa negatiivisia vierotusoireita ja niinedespäin niin tässä palsta, johon olisi kiva saada henkilökohtaisia positiivisia tuntemuksia kasaan. Ihan sama oletko ollut tupakoimatta vasta tunnin, päivän vai useita vuosia niin kerro meille muille mitä positiivisia tuntemuksia olet kokenut kropassasi, mitä sosisaalisessa elämässä, psyykkisesti tai ihan vaan ajatustasolla :)

05.06.2018 ->

Viestejä yhteensä

• Mä voisin aloittaa, että kiva kun laulaminen onnistuu yskimättä! Ja tää hapen määrä keuhkoissa on niin ihana täydellinen tunne! On myös kivaa kävellä portaita ylös entistä helpommin. On puhdas olo kropassa ja etenkin suussa. Vaatteet tuoksuu niin kivalta.

05.06.2018 ->

• Ennsimmäiset kesäfestarit selvitetty ilman tupakkia. Eikä tehnyt tiukkaakaan!

• Sukeltaminen altaassa ilman että keuhkot pettää puolessa välissä matkaa :smile: ihan voittaja olo
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Tosi rohkaisevia postauksia.
    Bronco, onnittelut. Tuo on iso kynnys monelle.
    Tulipahan tuokin sitten esiin rim. Kukaan ei ole ennen sukeltanut tuolla lailla testaten, hieno tunne sulla.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Olen vasta neljättä päivää ilman tupakkaa ja sähkötupakkaa olen höyrytellyt, mutta aivan kuin silmäluomien turvotus olisi vähän laskenut.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.