Savuton elämä

Mä olen polttanut 30v.Olen yrittänyt tehdä myös tupakka lakon mutta en ole onnistunut.Nyt sitten päätin kokeilla tollasta lääkettä kun zyban.Onko kellään kokemusta kyseisestä lääkkeestä?

Viestejä yhteensä

• "Korvaushoidot ja lääkkeet" otsikon alla on useampikin ketju ko. lääkkeestä. Se on samalla tavalla mielialalääke kuin Champix, kenelle ne sopii on yksilöllistä. Minulle eivät mielialalääkkeet ole sopineet.

• Ok,mä nyt kokeilen mutta ellei sovi mulle jätän sitten kyllä suosiolla pois.Aikaisemmin yritin tupakasta päästä eroon nikotiinilaastareilla mutta eivät sopineet mulle.
  • Onnittelut kuitenkin sinulle vko :) olet päässyt tupakasta eroon.
  • spiderspider Pohjois-Suomi
    editoi elokuu 10

Tervetuloa lopettajien joukkoon! Zybanista tai Champixista minulla ei ole muuta sanottavaa kuin, että tiedän pari kaveria jompaa kumpaa niistä kokeilleen ja hetken aikaa myös olleen polttamatta ja sen jäleen palanneet taas tupakoijiksi. Tärkeintä lopettamisessa on motivaatio/usko ilman tupakkaa pärjäämiseen. Niin kauan kuin kokee jäävänsä jostain paitsi ilman tupakkaa, on suuri riski aloittaa uudelleen. Eli tupakoinnin aloittamista voi pitää aivopesun tuloksena, käänteistä aivopesua tarvitaan (kirja: Stumppaa tähän - Allen Carr).

• Spider,kiitos sinulle kommentistasi.Motivaatioo multa kyllä löytyy sekä kova halu päästä tupakasta eroon.
  • Olisikohan jollain lainata tuota "stumppaa tähän"kirjaa?Lukisin niin mielelläni myöskin tuon kirjan.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Saattaa kirjastostakin löytyä. Varmaan useampikin teos tupakoinnin lopettamisesta. Varmaan jostain terveyshyllystä.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• editoi elokuu 11

Ostin e-kirjana Stumppaa tähän, reilu 10 e..

• Olen syönyt Zyban kuurin miltei 10 vuotta sitten. Pysyin sen avulla kolmisen kuukautta tupakoimatta. Omaa halua pysyä erossa tupakasta ei ollut vielä riittävästi tuolloin. About puolitoista vuotta sitten lopetin Champix avulla. Sillä tiellä ollaan ilman repsahduksia. En voi sanoa että hirveen motivoituneena lähdin tähänkään lopetusyritykseen mutta pikku hiljaa ne hyvät asiat alkoivat saada niin ison jalansijan savuttomuudessa etten enää halunnut palata takaisin tupakoinnin pariin. Mutta zyban avulla tupakointi jäi pois kuin itsestään. Champix kuurissa piti määrätä päivämäärä.
    Tuosta stumppaa tähän kirjasta olen itsekkin lukenut jotain 2/3 osaa ja sitten se vähän kuin unohtu. Mutta tuo itse kirja maksaa enää 12.8€ postikuluineen, aika pieni hinta maksettavaksi verrattuna siihen mitä tupakointi nielee?

• Melisa ja bronco kiitokset teille tiedoista.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.