2 kertaa aloittanut

Hei, mulla olis vähän kysyttävää kokeneimmilta!
Olen siis kaksi kertaa kuurin aloittanut, molemmilla kertaa loppui siihen pahoinvointiin heti kun annos kasvoi 1mg:a. Nyt mulla siis kaksi vajaata aloituslaatikkoa niitä vahvempia.
Luin ikivanhoja kirjoituksia ja muutama kirjoitti, että oli voinut pahoin, mutta ok kun puolitti määrän.

Nyt kysymys: onko puolittaja ottanut vaan yhden tabun päivässä, vaiko pistänyt kahtia tabun ja ottanut päivässä kaksi puolikasta pilleriä?
Minä pyysin apteekkia kysymään lääkefirmalta saako niitä tabuja laittaa kahtia ja vastaus tuli, että ei.
Pliis, kokemuksia ja miten on?

Viestejä yhteensä

• Edit: tuo kysymys on siis Champixista.

• Jossain muistan lulekeeni et porukka on puolittanutkin noita. Mutta tässä linkki jossa henkilö on soittanut lääketehtaalle tuosta https://forum.stumppi.fi/discussion/491/asiantuntijatietoa-champixista
    Tuon mukaan voisi ottaa vain aamulääkkeen. Itselle champix teki myös pahoinvointia jos en syönyt aamupalaa pohjalle. Tupakoivaan aikaan kun en ikinä tehnyt muutakuin pari kuppia kahvia naamaan ja muutama savuke niin oli vähän opettelua syödä aamupala ja ottaa lääkkeet.

• Kiitos jani8, sama ongelma täällä. Juuri äsken meni toinen kuppi kahvia ja sillä pärjää iltapäivälle. Vissiin kerran aikuiselämäni aikana syönyt aamiaisen. Ja voin koko päivän pahoin! Mutta...

• Hei viilipytty. Kai noista aineista jotain hyötyä on, mutta ei niiden varaan voi jättää onnistumista lopettamisessa. Oma tahto ja päättäväisyys ovat tärkeimpiä. Kun minä lopetin jo ikäihmisenä, oli minulla aluksi siinä taskussa, jossa pidin yleensä tupakkia, sellainen suihkepullo. Kun sitten en saanut tupakin halua pois mielestäni, laitoin käden taskuun ottaakseni askin, mutta siellä olikin vaan tuo suihkepullo. Se poisti mielestäni tapakinhalun aina tehokkaasti.

• s. 1935
    • Polttanut 60 vuotta
    • Lopettanut 15.11.2015
  • kolmas kk champixia menossa. pahoinvointi läsnä edelleen lääkkeenoton jälkeen vaikka on syönyt. noin puol tuntia kestää. en aio lannistua enkä lopettaa lääkettä sen takia. on ollut niin suuri apu että kestän kyllä pahoinvoinnin. ja toisinaan otan tyhjään mahaan kun yhtä sama olo... itsekin kyselin apteekista puolituksesta mutta tietty kielsivät vedoten tehoon. ja kyllä jos vähänkään olo sellainen meinaan vetää puoleen vuoteen kuurin. pakko pelata varman päälle kun on niin hyvässä vauhdissa...
  • niin ja pahoinvointiin liittyen eihän siitä tupakastakaan mikään hyvä olo aina tullut...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.