Apua kaivataan

Hei!
Olen 16-vuotias juuri lukion aloittanut ja aloitin suht pienessä lukiossa. Kaikki tupakoivat ystäväni lähtivät eri lukioon kuin minä eli se perinteinen peruskoulun tupakkaporukka hajaantui. Lukion aloittaessani huomasin, että olen AINUT joka tämän tavan on aloittanut ja minua on sen takia katsottu hieman sillä silmällä ja tämä tapa onkin alkanut hövettämään minua. Tänään 27.8 klo 19.30 tupakalla ollessani heitinkin loppuaskini maahan (jossa oli vielä 14 tupakkia) ja talloin ne rikki.
Nyt minua vain ahdistaa miten tulen selviemään tunneilla vieroitusoireiden kanssa ja tiedostan, että seuraavat 3 päivää tulevat olemaan suoranaista helvettiä.

Viestejä yhteensä

• editoi elokuu 2018

Ne seuraavat 3 päivää tulevat olemaan parhaimpasi verrattuna niihin 40 vuoteen joihin uhraat turhan tavan. Olet sillä tiellä kun tupakointi on vielä helpompaa lopettaa, koska vieroitusoireet ovat olemattomia eivätkä lopetuksen tiellä. Jatka valitsemallasi tiellä.

• sisu pastilli tai lasi vettä ja ajaa saman asian kuin tupakointi.

Reilu 30 v meni tukiessa tupakkateollisuutta ja pidettyä turhia tupakkataukoja. Monet asiat onnistu paremmin ilman tupakkaa, seksikin ;-)
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.