Huh, kohtapuolin se olisi tarkoitus lopettaa, taas.

Päivää vaan!
Se olisi tarkoitus lähipäivinä tumpata tupakki aivan kokonaan, taas kolmannen kerran.
Aikaisemmat lopetukset ovat menneet päin puita mistä syistä nyt tahansa, mutta tällä(kin) kertaa olisi tarkoitus lopettaa ihan pysyvästi.
Aiemmin lopetukset on onnistuneet Champixin avulla, mutta edellinen kerta kun niitä napsin, sain mukavat paniikkihäiriöt ja muut päänsisäiset haittavaikutukset kehiin, joten jäi sitten yritykseksi.

Nyt olisi tarkoitus lopetella nikotiinilaastari/suihke/pastillikombolla. Tupakkaa kun on mennyt noin kaksi askia päivässä niin tarvitaan ehkä vähän jykevämmät korvaavat.

Katsotaan miten käy!

Viestejä yhteensä

• Samat on aatokset täällä :)
    Lopetin jo muutama vuos sitten ja alku meni ihan hyvin.
    Sitten sain yllättäviä suru-uutisia ja siitä se sit taas lähti.
    Tosin nyt oon salasauhuttelia. Ystävät ja oma perhe ei siis tiedä.
    Nyt oon ens viikolla menossa leikkaukseen ja ajattelin et tuo salassa tupruttelu saa nyt loppua kokonaan.
    Poltan siis vain töissä tai kun käyn koiran kanssa lenkillä.
    Eli luulis olevan helppoa, mut tuo piintynyt tapa on aika piukassa.
    Onneks leikkauksen jälkeen jään sairaslomalle niin ei oo tarvetta töissä mennä ruokasauhuille.
  • Muutamaa päivää myöhemmin tuosta alkuperäsestä viestistä, "motivoituneena" oon saanut tupakinkäryämisen vähentymään alle askiin päivässä.
    Tästä nyt sitten taas vähennetään ja kohta sitä ollaankin kiroileva, kaikkea vihaava ihminen, jonkun aikaa.

Eiköhän ole aika jättää kessut ja nortit askiin ja kaupan hyllylle! ;)

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko

Tervetuloa lopettamaan Denaste ja Lilli64.
    Leikkaukseen mennessä olisikin hyvä olla savuton. Paraneminen nopeutuu ja kunto palautuu muutenkin paremmin kun verenkierto on elpynyt. Salasauhuttelu on siitä petollista, että kyllä toiset sen yleensä haistaa. Liekö sun lähipiirissä Lilli ihmisiä, joilla on huono hajuaisti tai sitten ovat hienotunteisia. ;)
    Korvaavia kannattaa käyttää pitkään, jos ne vaan auttaa pysymään erossa tupakasta. 3 kk on kait suositus, mut itse käytin pitempään. 6 kk:n kohdalla alkoi usko palata, et pystyn myös tavallisellakin purkalla irti tupakasta.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Kokeilkaa acetumia minulla toimi hyvin. Ei mitään sivuvaikutuksia luonnon oma tuote. Sitoo acetaldehydiä ja siihen perustuu vaikutus
  • Miten menee, Denaste?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.