Kokemuksia hypnoosista?

Heippa kanssastumppailijat!

Yritän tässä päästä viimeisistäkin päivän aikana kuluvista tupakoista eroon ja olen kuullut usealta suunnalta hyviä kokemuksia hypnoosista. Onko joukossa joku, joka haluaisi jakaa kokemuksia?

Youtubesta olen löytänyt muutamia tupakoinnin lopetukseen tarkoitettuja hypnoosirentoutuksia, osaisiko joku suositella jotakin näistä?

Viestejä yhteensä

• Moi paivik. Mä kävin pari vuotta sitten hypnoosissa. Ei mun kohdalla tehoja. Ois ehkä pitänyt useampi kerta käydä. Isäni kävi myös ja sai apuja. Varmaan aika yksilöllistä keneen tehoaa.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi syyskuu 11

Kävin hypnoosissa yli 40 vuotta sitten. Yksityisesti. Hypnoterapeutti oli hynoosiyhdistyksen jäsen, joten piti olla hyvä. Kävin pari kertaa viikossa parin-kolmen viikon ajan. Sit aloin polttaa uudelleen. Olin hirmu nuori silloin, eikä ollut oikeaa vakaata motivaatiota. Ainoa hyvä juttu, joka siitä seurasi, oli rentoutuksen opettelu ja siinä "nirvanassa" hoettu itsesuggestio. Siitä ollut jälkeenpäin hyötyä. Joogassakin käytetään samaa rentoutusmetodia. Vieläkin nukutan välillä itseäni käymällä kroppaa läpi ja rentouttamalla sitä. Nukahtaminen tapahtuu nopeasti.
    Hypnologi oli vähän vihainen, kun en pystynyt lopettamaan tupakointia. Hän oli kuulemma kokonaisen jumppasalillisen ihmisiä pystynyt irrottamaan tupakasta. No, sitä en uskonut minä silloinkaan.
    Johonkin tämä homma tehoaa, johonkin ei. Varsinaisesti ei ollut kyse siitä, ettenkö ihan hyvin vaipunut siihen tilaan, jossa annetut suggestiot toimivat. Sehän ei ole mikään tiedoton tila, vaan sellainen rentoutunut "nirvana", jossa ollaan koko ajan tietoisia ympäristöstä.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• :) Juu Melisa, mulle kans apua ittensä nukuttamiseen tuosta kropan läpikäymisestä. Takuulla nukkuu ennenku sormenpäihin asti on päästy!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.