Uusi imeskelytapletti ACETIUM

Nicotiiniton luonnontuote. Tutkittu 200 ja 2000 ihmisen kokeessa ja vaikutus sama kuin nicotiinituotteilla

Viestejä yhteensä

• Paitsi, että tulee törkeän kalliiksi vetää samaan aikaan röökiä ja tuota valmistetta. niitä kun käytetään yhdessä. Pitäisikö tupakan alkaa maistua erilaiselle heti kun Acetiumia alkaa käyttämään vai vasta ajan kuluessa? Olen nyt 5 kpl imeskellyt eikä vieläkään ainakaan mitään vaikutusta.

• Kunhan muistat heti alkuun ottaa acetiumin suuhun, joka kerta kun alat polttamaan. Alussa voi kaksikin pastillia imeskellä tehostaakseen. Mulla meni reilu puoli vuotta ennenkuin loppui kokonaan. Tupakointi väheni pikkuhiljaa, joka kuukausi meni vähemmän päivässä. Siis onhan tuo halpaa verrattuna nikotiini korvaustuotteisiin. Niihin jää myös koukkuun vuosikausiksi.

• editoi syyskuu 19

Yleensä foorumeilla ei sallita ilmaista mainostusta jota tässä nyt harrastetaan, mutta sallitaanko Stumpissa?

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko

Pitänee välittää ylläpidolle. Tuota ainetta ei lie tutkittu tai turvalliseksi havaittu tähän tarkoitukseen. Tai en ole ainakaankuullut enkä lukenut.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

NoNico, ei pidä paikkaansa se, että nikotiinikorvaustuotteisiin jää kiinni vuosikausiksi. Ei pidä tuollaista täällä esittää. Itsekin niillä lopettaneena tiedän. Täällä moni on niiden avulla lopettanut ja on lopettamassa. Kaikkeen voi jäädä nalkkiin, sokeriinkin tai salmiakkiin, jos sikseen mieli tekee.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Stumpin keskustelupalstan sääntöjen mukaan mainostaminen on kielletty. Tämä muistutuksena nyt. Vinkkejä saa antaa mutta ei myydä tai markkinoida. Kaupallinen intressi (=raha) on läsnä kaikkialla - oli kyse sitten tupakka- ja nikotiinituotteista tai niiden käytön lopettamisesta. Jokainen toivottavasti ottaa itse selvää eri valmisteiden hyödyistä/ tutkimuksellisesta näytöstä.
    Lisäksi, jos tuote on vuosia sitten tullut markkinoille, se ei voine enää olla "uusi".

https://www.sttinfo.fi/tiedote/tupakoinnin-vahingollisuus-ei-vahene-vippaskonsteilla?publisherId=3947&releaseId=4708167

• Tulee kalliiksi joo o mun lopettamiseen (aceihin) kului noin 60€ ja sitä ennen vetelin röökii noin 50 000€ edestä.
    Olen nyt ollut 11kk polttamatta enkä aio enää
  • Acetaldehydi on syöpää aiheuttava karsinogeeni mitä tupakan palaessa syntyy runsaasti. Acetium sitoo acetaldehydin poistaen sen.
    Lisäksi tutkimuksissa huomattiin että acetaldehydi on myös mielihyvää tuottava samoin kun nicotiini siksi tämä todella toimii. Tutustukaa ennen kuin teilaatte
  • No mun laskujen mukaan, jos polttaa askin päivässä, niin Acetiumiin menee kuukaudessa n. 160 euroa ja siihen tupakat n. 210 euroa päälle. Eli varmasti pääsee halvemmalla jos pelkillä nikotiinikorvaustuotteilla menee. Niitä en kyllä itse halua mainostaa, mutta ihan vaan vertailun vuoksi mainitsin.

• Nikotiinikorvaustuotteisiin jää koukkuun toisin kuin Aceen.
    Itse jauhasin nikotiinipurkkaa 3 vuotta rikkoen vielä hampaanikin.
    Acetiumeihin meni vaan noin 60€ koska tupakointini väheni ja loppupuolella poltin vain 3 tupakkaa päivässä
  • Jos tupakointia lopettamassa, niin eikö samalla kannata luopua nikotiinistakin ? Aivan hullua ruveta jauhamaan samaa myrkkyä mitä tupakassakin. Nikotiinin haitathan löytyvät helposti netistä. Siinä mielessä kokeilisin tuota nikotiinitonta vaihtoehtoa.

• Nikotiinivalmisteiden aiheuttamissa lasten myrkytyksissä ensiapuna annetaan lääkehiiltä.
    Jos nielty määrä on suuri tai lapselle kehittyy rajuja vatsaoireita tai keskushermosto-oireita, hänet tulee toimittaa heti lääkäriin.
    Ei nuo ole vaarattomia jos päätyvät lasten suihin vahingossa.

• Tuo nikotiiniton keksintö vaikuttaa toiminnaltaan samalta, kuin psyykenlääke, joka sai tupakan maistumaan pahalta? Mulle ei vain se psyykelääke sopinut sivuvaikutusten takia, kun taannoin kokeilin. Tuli outo olo, ikään kuin kestokrapula tai vastaavaa!

Hyvä kun uutta tuotetta joku vaivautui tiedottamaan, kun ei noista kadunvarsimainoksiakaan taida olla, kuten vaikkapa nigoreteistä takavuosina?
  • Sama henkilö näiden samojen acemies, nonico ties minkä mattiuksien takana. Sitkeitä ovat, mutta kai se täällä on sallittua. Tarkoitus on vain kyseenlaista taloudellisen avun tavoittelua.

Olen nähnyt bussipysäkillä tms. tästä mainoksen kyllä. Pitäis tutkia tarkemmin apteekin sivuilta.

• Onpa tuosta telkkaristakin joskus tullut joku mainos.

Niinpä onkin.
    Muuten, sulla täyttyy ihan kohta 6 vuotta!

• Juu niin täyttyy, ihmeiden aika ei ole ohi :)

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.