Syyskuu 2018, uusi yritys.

lopetin keväällä, 31pv meni loistavasti ja tuudittauduin siihen, että nyt oli tupakointi tässä.
kuinka väärässä olinkaan!
pääsiäisenä sorruin ja tahti vaan kiihtyi.
tänään 26.09.2018 klo 12:00 laitoin olkavarteen laastarin. nyt tän on vain loputtava. kertakaikkisesti.

Viestejä yhteensä

• hyvähyvä! Itse jatkoin turhan pitkän tauon jälkeen. sama huomio- määrä palaa nopeasti samaksi ja juurikin jopa kiihtyy.
  • tää päivä on ollu yhtä tuskien taivalta... koko aika sitä on menossa parvekkeelle, mutta eih, sinne ei nyt ole mitään asiaa....
    onneksi laastari kädessä, niin ei oikeasti edes voi polttaa; lentää laatta muuten.
    vajaat 7h oltu ilman ja mä kidun.. ei tää ollu viimeks näin vaikeaa... nyt on välillä itku kurkussa ja kauhee ketutus päällä koko ajan....

• Kiinnostavaa sinänsä miten ihmiset ajattelee jatkuvasti voivansa polttaa sen yhden. Taitaa todennäköisyys tuolle kokeilulle olevan parin prosentin luokkaa.

• kyse ei ollut omalla kohdalla vain siitä yhdestä. se oli sitä, että ihan sama, aletaan polttaa uudestaan.. iso virhe. olin jo niiiin hyvällä alulla.
    nyt sitten mennään vaikeamman kautta, ja itteään saa syyttää tästä kärsimyksestä.

• nalatsu, pystytkö olemaan nyt lähipäivinä vähän eri ympyröissä? mennä kylään savuttoman kaverin luo tms. ettei olisi se oma parveke liian lähellä. ajattele myös, että partsilla kessuttelu mahdollisesti kielletään kuitenkin.
  • nalatsu, siirry tuonne syyskuun ryhmään. siellä on muitakin
  • editoi syyskuu 27

täytyy siirtyä =)
    kun tämän aloituksen tein, en äkkiseltään löytänyt syyskuulle omaa ryhmäänsä, ainakaan vuodelle 2018 :smiley:

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.