Onks kukaan nähny kessu-unia??

Vai oonko ainut joka on unissaan repsahtanu :( Aamulla heräsin hiki päällä ja tosi surkee olo ko luulin ettei se kantti kestänykkää. Putos iso kivi rinnalta ko tajusin ett se oli vaa unta ja äkkiä purkka suuhu :P

Viestejä yhteensä

• niinuskaniinuska Valkeala
    editoi syyskuu 2007
    Voi kuule, ihan normaali aamu sulla on ollu!! :D
    Mut eix olekki mukavaa herätä painajaisesta :?: :!:
  • mr.manmr.man Lappeenranta
    editoi syyskuu 2007
    Kyllä oli!! Ekaks tuli vaa nii surulline olo ett menin repsahtamaa. Siihe uneen liitty viel valinta ett ostanko juna-asemalta Cameliaskin vai junalipun kotiin ko kolikot ei riittäny molempii ja menin ostamaa sen pirun kessuaskin!! On sillä kynnet syvällä ko ei nukkuessakaan pääse eroon!
  • editoi syyskuu 2007
    Moi.. Joo.. hirveet morkkikset. Just muka olin vetässy savut, kun heräsin. :shock: :roll:
  • Tanya_2Tanya_2 Kanta-Häme
    editoi syyskuu 2007
    Jep... näin reilu viikko sitten unta että sytytin tupakkaa, ja kun kerran imaisin niin tupakka oli jo palanut loppuun... sytytin seuraavan ja taas sama juttu. Jos uni vaikka viestitti että ne tupakat on todellakin sitten poltettu minun osaltani... :D
  • editoi syyskuu 2007
    Kuuden viikon aikana vaan yksi. Vedin röökin ja sitten hiffasin että ei perkele unohdin että oon lakossa. Oli ihan vahinko. Sitten vedin kohta perään röökin kun unohdin taas. :lol: Oli aika pettynyt fiilis, parani huomattavasti kun heräs. :-)
  • editoi syyskuu 2007
    Juu. Sama mulla.. täs seitsemän viikon aikana yksi. Muuten onkin sitte nähny unia laidasta laitaan oikein kunnolla!!!Lähiaikoina aika ahdistavia.. ja toi tupakkauni oli mun mielestä kans viime viikolla.. jos ny oikein muistan.
  • editoi syyskuu 2007
    Joo mäkin oon nähny enemmän unia lopettamisen jälkeen. En kyllä vieläkään paljoa näe. Eiköhän se ole röökipirun viimeisiä kuolinkorinoita, kyllä se yrittää tulla unesta tai alitajunnasta jos järki potkasee pihalle, katotaan rauhallisesti unet ja jätetään polttamatta seuraavassa unessa.

• editoi syyskuu 2007
    Onko se siitä, että "aivoissa" verenkierto vilkastuu... ja aluksi on tosi paljon noita kaikkia unia.... :shock: Mutta.... mukavaa niitä on pääsääntösesti kattella.... Kyllä niis sattuu ja tapahtuu paljo kaikennäköstä :mrgreen:
  • ansuansu Espoo
    editoi syyskuu 2007
    juu täytyy sanoa että olen nähny yhden unen missä poltin ja aamulla oli pahamieli ku sorruin siihen sontaan takas, sitte huomasin että se oli onneksi vain typerä uni :shock: unet on vilkastuneet ja niissä tapahtuu paljon enemmän ku aikasemmin, ovat elävämpiä ja sitte olen huomannu että joka paikkaa kutisee, saa raapia.. :roll: kuulemma verenkierto paranee, johtuu siitä 8)
  • editoi syyskuu 2007
    Mä näin myös unta siitä että tupakoin. En repsahtanut, vaan poltin huvikseni yhden, niin kuin perjantaisin tehdään. Ainoa ajatukseni oli se, että tupakoimattomuus laskurini pitäisi nollata, vaikka en tosiaankaan aikonut jatkaa vakituista polttamista.

Haluan vain välillä vähän maistaa. ;)
  • editoi syyskuu 2007

Mä oon nähnyt monena yönä unta, että oon huomaamattani alkanu taas polttaa ja oon ollut tosi pettynyt itseeni. Mut aamulla on just kiva huomata, et jee, se oli vaan unta! Muutenkin oon nähnyt tosi paljon kummallisia unia lopettamisen jälkeen. :roll:
  • nyt tai ei koskaannyt tai ei koskaan Kokemäenjoen suisto.
    editoi syyskuu 2007
    Huh huh. Tupakkaunet ne tästä vielä puuttuukin!!
  • nyt tai ei koskaannyt tai ei koskaan Kokemäenjoen suisto.
    editoi syyskuu 2007

Moi. Kessu-unia en ole nähnyt, mutta sen vähän mitä nukun, katselen kaikenkirjavia, erittäin omituisia unia..... Kolme päivää ilman tänään... Polttamisen halu on edelleen olemassa, valitettavasti.
  • editoi syyskuu 2007
    sirius kirjoitti:
    Mä oon nähnyt monena yönä unta, että oon huomaamattani alkanu taas polttaa ja oon ollut tosi pettynyt itseeni. Mut aamulla on just kiva huomata, et jee, se oli vaan unta! :roll:

Mulla ihan sama juttu!!! :D
  • KatjaKatja Helsinki
    editoi syyskuu 2007
    :( :( En tiiä pitäskö tätä edes ääneen sanoa; Pari kertaa kun oon nähny sellasta unta että poltan, nii aamulla on oikeesti ollu paha mieli kun ei "saakaan" polttaa :( :( Sitten kun järki on astunu herätessä kehiin, muistaa että kyllähän mä saan, en vaan ole tupakoiva ihminen enää....
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.