Tänään lopetin taas.

Terve, lopetin menttoolisavukkeet yli kymmenen vuotta sitten, mutta satunnainen viihdekäyttö sikarilla jatkui jonkin ajan päästä. Sitten kokeilin pussinuuskaa, johon oli yhtä helppoa jäädä koukkuun kuin muihinkin nikotiinin lähteisiin. Bad call!

Olin vasta parisen viikkoa ilman nikotiiniä, mutta sain ystävältä kupillisen kahvia ja muutaman purkin nikotiiniä!

Aamulla aloitin lopettamisen uudelleen ja hävitin nuuskan ja sikarin kotoani. Flunssa auttaa päätöksesssä, mutta tiedän mitä on edessä!

Mikä on paras korvaustuote markkinoilla, kun nyt en voi jäädä sisälle kokemaan vieroitusoireitakaan viikoiksi?

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Se korvaustuote tms. on ihan henkilökohtainen valinta. Jollekin sopii niksapurkka, tousille tavallinenkin. Hyviä kokemuksia on täällä myös niksasuihkeesta.
    Oletko kauan polttanut Mattius? Kuinka paljon päivässä?
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• editoi marraskuu 2018

.

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Mitä niissä on sisällä? En ole kuullut mistään jauheesta, ellei se ole nuuskaa.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Zonnicin nikotiinikorvaustuote. Annospussi. Eli nikotiinia niissä on.

• Joo oon kuullu, aikaisemmin niitä sai vissiin vaan Ruotsin puolelta, mutta nyt joku aika sitten rantautunut myös tänne. Käytetään kai samalla lailla huuleen, kuin nuuskaakin. Yhdellä tutulla muutama vuos sitten oli, Ruotsista ostettuja. Ellen väärin muista, niin oon nähny mainoksen myös telkkarissa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.