Kärsivätkö muut vatsavaivoista?

Morjens

Olen uusi täällä ja yrittänyt lukea kovasti keskusteluja, mutta kärsivätkö muut lopettaneet vatsakivuista ja ripulista ja pahoinvoinnista? Entäs kurkkukipu, tämä älytön räkä/lima nenässä ja kurkussa? Olen itse päätellyt, että johtuvat kaikki lopettamisesta.
En tarkkaa päivämäärää muista, mutta lopetin suurinpiirtein 3- viikkoa sitten ja ehkä kaksi tupakkaa sen jälkeen polttanut. Takana 6-vuotta polttamista. Vaihdoin tupakan nuuskaan ainakin aluksi, joidenkin mielestä ehkä samanlainen pahe, mielestäni kuitenkin parempi minulle. Tuntuu, että taas voi hengittää.

Viestejä yhteensä

• Oisko oireet voineet johtua sit nuuskasta. :o
  • Täälä kärsitään myös vatsavaivoista, mutta vähän erilaisista. Olen ollut melkein yhtä monta päivää polttamatta kun käymättä istunnolla. Nyt alkaakin olemaan vatsassa jo aika kipee olo ja viime yönä luulin, että mulla on tulehtunut umppari, kun vatsaan koski kovasti ja se heijastu selkäänkin. Mutta koska olin töissä en voinut heti tehdä asialle mitään ja se meni sitten ohi. Onko muilla täällä samankaltaisia kokemuksia?
  • Tupakoimattomuus voi aiheuttaa ummetusta.

• editoi helmikuu 9

Hei!
    Olen uusi täällä ja vatsakipuja on ja ummetusta. Etenkin nyt kahden viikon aikana tosi pahoja. Luumuja ym naamariin ja toivon että auttaa. Olen polttanut reilut 40 vuotta miinus lapsen odotus ym...
    Kauheeta mitä kessuttelun lopetus voi aiheuttaa. Mä lopetin just ennen joulua Champixin avulla, joita syön edelleen, Kauheita mielihaluja kessun suhteen. Just kävin kolmet savut vetäsemässä tähän tuskaan(mahan). Ylpeä en ole koska olin täysin ilman kolme viikkoa. Onko muilla näitä mini repsahduksia??

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.