Ne leffojen tyypit

En varmaan voi enää katsoa lempidekkareitani kun tupakit ja sikarit palaa niissä tasaiseen tahtiin Aina kun on tylsää tekis mieli vetää sauhut Siihen liittyy mielikuvia nuoruuden bileistä ja siitä että kesällä pellon laidassa pisti tupakaksi En tässä mitenkään ihannoi se oli hirveää aikaa Oksensin aina tupakan takia mutta silti sitä oli saatava. Leffoissa tupakointi on olevinaan harmiton tapa. Vihaan tupakkaa niin paljon Noin vuosi polttamatta En olis ikinä voinut uskoa että tupakkademoni vainoaa mua yhä. Varmaan lopun elämääni Potuttaa. Katoin Vesku Loirin musavideon Niin hyvää puuta ja mitäs muuta siinä kuin tupakka käryää. Huokaus.

Viestejä yhteensä

• Minulla ei ole tuollaisia ongelmia ollut.

• Tätähän tämä lopettaminen on tosiaan pahimmillaan :# .
    Oli sitten elokuva, tosielämä tai internetin syöverit. Kaikkialla tupakoidaan kun oikein tirkistelee.
    Nyt sitä uudehkoa tupakkalakia alkaa arvostamaan. Ennen ärsytti kuinka ne röökit pitää kaupoissa olla piilossa ja painella jotain numeroita jotta saa askin. Nyt saa olla onnellinen, ettei kassalla ole tietoakaan tupakoista tai saati sitten katumainontaa jne ;)
  • Oon myös seurannut tota miten röökit on aika pitkälti kadonneet nykyään televisiosta. American Horror Story oli jopa "virkistävä" siitä, että siinä polttivat.

Nyt katsoin Netflix Original The Crownia, jossa kyllä myös palaa tupakka, mutta antaa kyllä niin hirveän kuvan tupakkasairauksista, että oikein yököttää ajatus siitä että tollainen se omakin tulevaisuus olisi voinut olla. Ei todellakaan imartele. Huh huh.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.