harkintaa koko alkuvuosi

moikka. tässä uutena just kirjottelen. Champix-resepti apteekissa. alkuvuoden testannut itseäni ja acetiumia.
«13

Viestejä yhteensä

• mies lopetti vuoden alusta ilman apuja. vahva. nyt itse aion aloittaa kuurin matkamme jälkeen n. 3 vkn päästä. acetiumista en tiedä mutta yli 30 v tupakoinut ja väh. aski päivässä oon nyt tän harkinnan ja acetiumin kanssa päässyt puoleen askiin. ja siitäkin jo olo kohentunut .
  • riippuvuus ollut luokkaa lasten odotusaikanakin noin 20 vuotta sitten poltin jotenka olen tässä vähän senkin suhteen ottamassa "kovat" käyttöön eli sen kuurin.
  • Hei riu. Mie onnistuin lopettamaan Champixsilla. Tuo Acetium on ihan uusi tuttavuus mulle. Tsemppiä vaan teille molemmille stumppaamiseen. Hyvä kun molemmat lopettaa yhtä aikaa.

• kiitti tsempistä :)
  • editoi tammikuu 23

Keinolla lopettaa ei ole mitään väliä, kunhan se toimii. Vahva voi olla myös se, joka käyttää korvaustuotteita. Yksikään tupakoija ei voi nousta toista ylemmäksi lopetettaessa, jos lopputulos on jotain kehua ja ylpeyttä tärkeämpää. Minua ärsyttää asenne, että vain tahdonvoimalla saavutetaan se mitä nyt ikinä tavoitellaankaan. Miehistä egoilupaskapuhetta. Lopettaja on AINA VAHVA.

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Komppaan sua ajatusrikollinen tässä asiassa lujasti. Joskus täälläkin ollut myrskyä tuosta lopettamistavasta, mikä muka on ainoa oikea.
    Oikea tapa on jokaiselle se, mikä johtaa pysyvään savuttomuuteen. Voi joutua kokeilemaan eri tapoja.
    Kun oot ollut pitempään savutta, kukaan ei kysy, millä lopetit. Paitsi tietty täällä Stumpissa joskus. :)
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• itse aion ottaa nikotiinituotteet tueksi jos menee tiukille. tosin eläviä esimerkkejä niiden koukuttavuudesta. kaveri oli 2 v. polttamatta imeskelytab. avulla. aloitti uudestaan kun suu meni rikki ja enemmän rahaa kun tupakkaan.... kaverin äiti syönyt jo 15 v. nikopurkkaa. kolmas tapaus 10 v polttamatta, sen jälkeen nyt 2 v nikopurkkaa... nää on vähän näitä miksi aion viimeiseksi turvautua näihin...
  • sairaanhoitaja suositteli imeskelytab tai sitä sumutetta lisäksi kun kysyin mitä niistä jos pakko. jossain ketjussa luki siitä sumutteesta että meinaa tukehtua???
    Mä söin niksapurkkaa ja samalla poltin. Päivisin purkkaa, illalla tupakkaa, sit jätin tupakan pois ja puolen vuoden jälkeen siirryin tavalliseen purkkaan. En tiedä, mut laiha lohtu kiinnijääneille on kuitenkin se, et keuhkot säästyy. Näissähän on vain nikotiini, mut tupakassa savu, terva ja 4000 muuta myrkkyä.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Itse käytin tuota sumutetta ja mulla se on ainakin auttanut tupakanhimoon. En mä siihen ole meinannut tukehtua, mut se kyl tuntuu aika ilkeeltä jos heti sumuttamisen jälkeen nielaisee.
  • JuipeloJuipelo Kuopio
    editoi tammikuu 24

Taisin jossain maininneeni tukehtua siihen sumutteeseen. Käytinkö väärin? Mutta aika ätäkkätä se kyllä oli :)

• hei vaan taas. lomamatka meni ja tupakkia ku tukinajossa. myös tuliaisena vatsatauti ollut jo viikon. tänään hain champixin apteekista....kysyin kuinka kauan pillerin pitää pysyä sisällä. ...joo kolme tuntia. kuulostaa nyt pitkältä ajalta. no huomenna lääkäri.
  • mies on pysynyt polttamatta lukuunottamatta yhtä yön pikkutunteina matkalla. kiitettävää itsekuria hänellä.
    Kyllä sinäkin riu onnistut. Seuraava yritys on se, pysy tässä junassa mukana vaan. Toivottavasti Champix on se ratkaisu. Jos se vaan sopii sulle muuten, niin onnistumisen avaimet on siinä. Kun kuurit loppuu, sun tehtävä on vain pysytellä ruodussa.

• toivotaan. en oo lukenut lääkkeeseen liittyvää viestiketjua mitä kaikkea siitä voi tulla mutta positiivisin mielin toivon että toimii. mietin miksi syrjäyttänyt zyban lääkkeen...
  • Zyban taitaa olla vielä selvemmin mielialalääke.

• kaks champixii syötynä. vielä ei mitää oloja ilmenny....
  • kolmas tabu takana...ei vieläkään erityistä raportoitavaa...huomenna sit tuplapillerit
  • viides pv. ei edelleen mitään oloja jos ei vilunväreitä lasketa... acetiumia samalla...taas lumelääkeepäilyä siitä...
  • Tsemppiä riu.

• juu 10. pv menos....
  • champparipäivä 12.. aattelin kokeilla itseäni ja tähän mennessä en ole tänään polttanut tupakkaa.
  • suht kivutonta ei ota hermoon vielä. nollanesteen sähkötupakka varuilla
  • edelleen ilman tupakkaa.
  • niin tämähän on vasta hiuksen hieno alku ettei täs ny niiku mitää tuulettelee sen koommin. kuha ny pullistelen kun en oo ikin näi pitkää aikaa ollu polttamatta ellei lasketa nukutusta hätäsektiossa....
  • aika vakuuttava toi champix
  • Hyvä juttu, että lääke sopii ja vaikuttaa oikealla tavalla.

• Jaksaa jaksaa!
    Sä oot ihminen, se on vaan tupakka, kyllä sä sen saat maahan runtattua!
  • mutta vasta eka erä kk ja sit lukenu täältä että toisilla kilahtanu sen jälkee...no en sitten tiedä omaa sietoa kun mietin että oon ollu 20 vee raksamaalari...ehkä joku muukin käynyt niihin reseptoreihin... edellee en oo polttanut. äijä hermoillu tänää joka ollu vuode alusta polttamatta ilman apuja. en tiä mikä sitäkin sit nyppii. sanoin että mun eka päivä voitko olla pää kii stana. kun itsekin olen rauhallinen
  • kiitti teil muute vko ja propoksi. ihkuu .
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.