Smooff

Hei, onko täällä muita jotka käyttää Smooff-filttereitä? Olis mukava, jos täältä löytyy muitakin kuin minä jotka ovat päättäneet lopettaa tupakoinnin.

Viestejä yhteensä

• rekisteröidyin eilen harkitsijoihin. Champix kuuri odottaa apteekissa. acetiumia tämän vuoden alun testaillut. ei hajuakaan smooff-filttereistä....
  • luin kyseisistä filttereistä. siis itse käytät näitä? miltä vaikuttaa?
  • Itse aloitin tänään Smooffien käytön! Mullakin olis Champix-resepti odottamassa, mutta mahdolliset haittavaikutukset lääkkeen käytöstä vaikuttaa aika kauheille! Toki tietysti yksilöllistä, kenelle tulee mitäkin...Olen yrittänyt noin viikon verran polttaa vähemmän kuin normaalisti ja kiinnittänyt huomiota polttamiseeni. Yllättävän iso osa tupakoinnista on pelkästään tapaa. Mutta kyllä viikonloppunakin pyöri tupakka mielessä miltei koko ajan, kun tosiaan yritin polttaa vähemmän. Aamusavuista luopuminen tulee luultavasti olemaan kaikkein vaikeinta. Tupakoinut olen 27 vuotta ja nyt on kirjattu ylös tupakoinnin lopettamispäivä: 19.3.2019 olen toivottavasti kokonaan savuton:)!! Onko teillä, jotka Smooffia käytätte (leena.pellinen), jotain nikotiinikorvaustuotteita käytössä samaan aikaan?

• itse hain maanantaina champixin vaikka myös niitä toisten haittavaikutuksia lueskellut. mutta on kyllä toisille toiminut kuin junan vessa myös. yrittänyttä ei laiteta. tuntuu että meikälle paatuneelle ainoa vaihtoehto. tietty olen varautunut lisukkeisiin. täältä lukeman perusteella ainakin suusumute vois olla semmonen vielä investoitava.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Periaatteessa champixin ja nikotiinin yhteiskäyttö ei ole suositeltavaa. Champixin tarkoitus estää nikotiinin aiheuttama reaktio aivoissa.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• sit vielä nollanesteen sähkötupakka varalla....luin just champixosion juttuja. kyllä siellä oli esim roomanrakentajalla positiivista kuurista. mitenkähän hällä nyt menee?

Champix on tosi hyvä, jos se sopii. Siitä on täälläkin paljon kokemusta. Joillakin ei sovi yhteen muiden lääkkeiden kanssa, tai sitten ei sovi omalle nupille. Lääkehän vaikuttaa aivojen kautta.

40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Olin myös vahvassa koukussa tupakkaan, mutta mitkään mielialalääkkeet eivät sovi. Kerran yksi keuhkolääkäri määräsi Mirtazapinia, siitä tuli aivan kummallinen olo, joten jämät on edelleen lääkekaapissa. Voi olla että eivät sovellu yhteen käyttämieni keuhko- ja sydänlääkkeiden kanssa. Minulla auttoi korvaustuotteet. Yksilöllistä tämä on.

• mikähän siinä päänuppikuvios mahtaa olla? onko ihmise luonne vai joku elämäntilanne....vähä jännittää...joo ja äsken menin lukee siitä sen tuoteselosteen...on ne hirveitä. mut sama reaktio vaikka buranasta jos menee lukee. tai mistä lääkkeest vaa.
  • saisko champix porukalt väliaikatiedotteit
    Luulen, et se on ihan persoonakohtaista. En usko, et elämäntilanne on se tekijä. Toisten aivot ovat herkempiä eri aineille, siksi ei kaikki mielialalääkketkään sovi kaikille.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.