Lopettamisen vaikeus.

Vittu ko nää sivut ei toimi tai mitkään sivut!? Pitäs olla joku hakkeri, et pääsee eteenpäin?
Yritin muuttaa lopettamis päivää? Ei onnistu?
Kuitenkin poltin eilen 5 röökii. Menin aamulla ottaan yhen nikotiinitabun, sit kohta olikin röökit kädessä!
Mulla on se psyykkinen riippuvuus niin helvetin kova, et ei elämässä oo mitään järkee ilman röökii?
Mä oon ollu jo pidemmän aikaa ihan jojo. Illalla päätän lopettaa ja tuhoon röökit. Aamulla olen asiasta aivan erimieltä?

Viestejä yhteensä

• entäs Champix?
  • editoi tammikuu 27
    Mietin samaa. Champix poistaa hyvällä teholla fyysiset tarpeet. Kirjoittaja vain tuossa kertoi, että enemmänkin ongelma on psyykkinen. Siihen ei vaan mikään muu auta kuin tahto.

Itsekin poltin vuosikymmeniä ja lopetin kuin seinään reilu kuukausi sitten Champixillä. Ensimmäiset päivät ovat psyykkisesti vaikeita, mutta kyllä se siitä helpottaa ja palkitsee.
    Suosittelen harkitsemaan Champix valmistetta. Markkinoilla taisi olla nykyisin myös reseptivapaa vähän vaataava Acetium. Tuosta tuotteesta ei tosin ole kokemusta.
  • Hei Sepi-55, lopeta aamupäivällä vaikka klo 11. On sitten helpompi seuraavana aamuna olla polttamatta kun oottelee vuorokauden täyttymistä :)

Tupakoinnin lopettamisessa on 2 haastetta. Lopettaa polttaminen ja pysyä polttamatta :smiley:
    Yksilöstä riippuu kumpi on vaikeampaa. Tsemppiä lopetukseen!

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Sepi-55, tahto ja itsekuri on kovia asioita, järkijuttuja. Kuitenkin polttaminen ja sen lopettaminen on myös tunnejuttu vahvasti. Ajatuksia ja asenteita joutuu jumppaamaan. Oletko lukenut Carrin kirjan Stumppaa tähän, vai mikä sen uusimman kirjan nimi nyt olikaan? Se ei sinällään varmaan auta, mut on siellä muutamia ajatuksia, joita kannattaa pyöritellä mielessään.
    Uusia rutiineja kannattaa kehitellä tupakointitilanteiden sijaan. Intensiivisesti joka kerta. Juot vettä, käyt Sumpissa, hengittelet aktiivisesti ja syvään...tai jotain ihan muuta.
    Tietty kannattaa listata lopettamisen syyt ja haitat ja pitää listaa näkyvillä. Toisaalta myös edut, mieti millainen ihminen olet, kun tupakointisi on jo historiaa.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Lopetus onnistuu vaikka tahdonvoima ja itsekuri ei kovin hyvällä tasolla olekkaan. Motivaatio on se avain juttu, se oli minulla se tärkein juttu.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.