totta se vaan on kiitos

Olen polttanut 16 v kertaakaan taukoilematta pidin siis tätä aivan mahdottomana ja katselinkin lääkärin kertomaa siitä, että yksin lähes mahdotonta tai ilman apua no tottahan se onkin. olen ollut uskossa jonkin aikaa ja antanut elämäni kokonaan jumalalle ja ottanut jeesuksen pelastuksen vastaan minkä hän on ruumissaan meille lunastanut. elin hyvin vaikeaa ja rikollista elämää mihin kuului paljon pelkoa, ahdistusta ja olin omien mielihalujeni orja kaiken taakan annoin jeesukselle ja sain tilalle rakkautta en kanna enää vihaa sisälläni en ahdistusta enkä ole enään halujeni orja koska vapauduin niistä kaikista. istuin keittiöni pöydässä ja olin tupakalle menossa kunnes mieleeni tuli ajatus, että miksi minä pilaan jotain jumalan luomaa ja myrkytän sitä pamautin pöytään ja sanoin, että noniin se loppu siihen en tietenkään ollut varma, että se onnistuisi olinhan aikaseimminki sen sanonut ja heti kuitenkin ratkennut, mutta nyt ilman mitää nikotiini tuotteita ilman mitää vieroitus oireita niin se vain loppu. tästä sain taas toivoa siitä, että jumala pitää aina lupauksesna ja me voimme herraan kääntyä missä asiassa tahansa hän haluaa auttaa meitä kunhan me vain otamme pelastuksen vastaan jonka jeesus on meille lunastanut tupakointi on vielä pientä, mutta sanon vain, että totta on kokeilkaa ja kääntyykä herran puoleen ja vapautukaa syntienne ja mielihalujenne orjuudesta

Viestejä yhteensä

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.