Helmikuu 2019

Hei olen 50+nainen ja olen polttanut liian monta vuotta. Välillä olen ollut savuton mm raskaus ajat. 2012 sain lievän sydäninfarktin ja silloin lopetin tupakoinnin heti . Olin noin kolme vuotta polttamatta ja sitten repsahdin. Olen miettinyt useasti haikeana niitä vuosia kun en polttanut ja luulin etten kykene nyt enään lopettamaan. Tein ajatustyötä tammikuusta helmikuuhun ja päätin kokeilla ja olin kolme viikkoa savuton . Repsahdin yhden askin verran ja tiesin kuitenkin sen jälkeen etten halua polttaa enempää enkä ole sortunut

Viestejä yhteensä

• mikä sulla on tyylinä tai ns apukeinoja? kyllä kolme vuotta on jo melkoinen aika että varmaan pystyt uudelleen. kaverin mies oli kuusi vuotta ja repsahti vuosi sitten.
  • V .2012 lopetin niillä resepti lääkkeillä. En pystynyt syömään ekaa satsia loppuun kylläkään kun tuli oksettava olo. En sitten käyttänyt mitään muutakaan korviketta kun ne pillerit oli aika kalliita niin vähän vitutti niin suivaannuin ja onnistuin muutamat vuodet olemaan ilman tupakkia. Nyt olen Nigoretti purukumia mässyttänyt ja aika hyvin on auttanut vieroitusoireisiin. Nyt on vahva tunne etten ikinä halua polttaa.
  • joo mulla ollut se pahoinvointi koko ajan lähinnä lääkkeenoton jälkeen mutta aion pinnistellä.
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    En ole itse näitä lääkkeitä syönyt, mut joku infosi pahoinvoinnista pillerin ottamisen jälkeen. Kertoi, ettei kannattanut ottaa tyhjään mahaan vaan vasta syönnin jälkeen. En tiedä onko tästä sulle hyötyä ja vaikka olisitkin näin tehnyt, tuli vaan mieleen...
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• ei auta. puolesta tunnista tuntiin.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.