Joko nyt

Hello
Juuri liityin mukaan. Takana 20 v tupakointia, lukuunottamatta muutamia vuosia välissä ilman mm. Raskaudet ja imetysajat.
Nyt haluan tosissani irti tosta paskasta, koska 40 v lähestyy ja terveysongelmia on alkanut tulla. Stumppaa-tähän kirja löytyy ja aion sen lukea (onpahan sekin oljenkorsi sitten käytetty). Tällä hetkellä en polta töissä, koska se on kiellettyä siellä ja hyvä niin. Vapaa-ajalla sitten palaa.
Omat lapset valittaa tupakasta ja syyllisyys on valtava. Tiedän kaikki haitat ja sitä rataa, mutta miksi oi miksi ei vaan pysty? Tai kyllähän pystyy. Ihan helposti olin raskaudet ilman röökiä, samoin imetysajat. Ei ollut mitään vaikeuksia. Olen kova stressaamaan ja suurin ongelma on se, että RAKASTAN TUPAKOINTIA! Mitä ideoita syntyykään kahvikupin ja röökin äärellä. Miten stressi vähenee ja olo helpottuu. Oikeastihan se ei niin mene. Miten tästä paskasta pääsee?

Viestejä yhteensä

• Pidä siinä taskussa suihkepullo, jossa pidit tupakkia. Aina kun tulee mieli polttaa ja panet käden taskuun, siellä onkin tuo pullo. Suihkase tai älä, miettimään älä jää äläkä ota tupakkia. Kun nyt valitat, että et vaan pysty, niin kyllä sinä pystyt. Jonkun aikaa saattaa olla vaikeampaa, mutta kyllä se sitten helpottaa kun et van valita vaan tahdot lopettaa.

• s. 1935
    • Polttanut 60 vuotta
    • Lopettanut 15.11.2015
  • kay kay lle : oon polttanut yli 30 vuotta ilman ainoaa taukoa myös lasten odotus imetysajat . olen ollut paatunut tapatupakoitsija eli aski päiväs joskus enempi. nyt champix myntonit ja e savuke ilman nikotiinia tiukkoihin tilanteisiin. välillä on vaikeampia päiviä mut en ole tupakkaan sortunut. aluksi kannattaa vältellä tilanteita jotka hermostuttaa vaikkakin toi kuuri auttaa paljon siihen ettei mee hermot...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.