Luonnokset

Keskustelun aloitussivulla on kohta Luonnokset ja sinne ilmestyy jostain syystä tekstejä, joita en saa poistetuksi. Mistä syystä niitä sinne tulee ja miten ne saa pois.

• s. 1935
  • Polttanut 60 vuotta
  • Lopettanut 15.11.2015

Viestejä yhteensä

• Mulla tulee aina kun kirjoitan jotain, niinkuin nytkin tuli tuohon näytön alareunaan teksti " Luonnos tallennettu 15.53" ja nyt tuli minuutin päästä toinen ja vähän väliä uusi. Sitä en tiiä mihin tallentuu, mitävarten ja mistä saa pois. Tuossa alareunassa kun lukee: Esikatselu Tallenna luonnos Lähetä, En koskaas oo kokeillu mihin tallentuis, jos siitä klikkais. Emmä kyl löytäny kohtaa Luonnokset. Ihmetelly vaa miks nää tallentuu ja mihin.

• Foorumi vain tallentaa kirjoittamasi viestin, jottei se katoa jos tulee jokin häiriö vaikkapa jossain vaiheessa lähettämistä. Oikealla ylhäällä Aloita uusi keskustelu -napin alla on listattu myös luonnokset -välilehti, josta voi käydä poistamassa tallennetut (ja tarpeettomat) luonnokset. Luonnoksen poistavaa rastia ei ole näkyvissä, mutta kun kentän oikeaan yläkulmaan vie kursorin niin kursori muuttaa muotoaan ja löytyy poistava nappi.

• Kiitos tiedosta ajatusrikollinen. Kokeili tuota juttua, mutta ei tunnu minulla toimivan. Täytyy tutkailla tarkemmin

• s. 1935
    • Polttanut 60 vuotta
    • Lopettanut 15.11.2015
  • Todennäköisesti sinulla ei yksinkertaisesti ole oikeutta poistaa tätä, ehkä se korjataan vähän myöhemmin.

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Mä luulen, et tässä tapahtuu samoin kuin tietokoneelle kirjoitettaessa esim. Wordia tms. Kone tallentaa aika ajoin, ettei kaikki häviä, jos pitää taukoa tms. Luonnos katoaa kun saa postauksen valmiiksi ja lähettää tai kerran lähetettyä korjaa ja sit tallentaa sen korjatun. Ei nämä muualle tallennu luonnoksena mielestäni.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.