Mummo lumessa

Takana kymmenien vuosien tupakointi (en kehtaa kertoa kuinka monen kymmenen ) ja 20 TUNTIA tupakoimattomuutta. Hoh hoijaa. Luettu kaikki mahdolliset ohjeet, pakko lähteä ulos, vaikka räntää sataa.

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Hei Slangi, kyllä täällä kehtaa kertoa mitä vaan. Tämä mummo poltti n. 40 vuotta, ennen kuin lopullisesti pääsi eroon.
    Tervetuloa vaan joukkoon.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• kyllä kehtaa juu. 32 vuotta noin. eka yritys nyt menossa .
  • mikä lopetustyyli slangilla jos saa kysyä?
  • Ehkä hieman vaikeata on alussa, mutta pidä vaan päätöksestäsi kiinni. Suosittelen, että älä kokonaan ainakaan luota noihin apukeinoihin. Oma tahto pitää olla niin siitä se sitten jatkuu.

• s. 1935
    • Polttanut 60 vuotta
    • Lopettanut 15.11.2015
  • Ok, ent. Vaari ohittaa "saavutukseni". Viisikymmentä vuotta. Mukava kuulla että täällä on muitakin senioreja.
    Keinona on nikotiinipurkka, vaikka siihen näyttää olevan kahtalaista suhtautumista. Ymmärrän toki, että nikotiini on se varsinainen huume, mutta ajattelin edetä askel askeleelta. Paras tapa niellä norsu on pala kerrallaan, se on minun mottoni.
    Yritän myös aivopestä itseäni positiivisesti: hyvä minä! free at last! Päivä kerrallaan

• Slangi. Sinulla tuntuu olevan oikeanlainen ote. Mitä, jos asettaisit itsellesi aikatavotteita. Ensin vaikka viikko, sitten kaksi lisää, jne. Tavoite pitää ikäänkuin oikealla tiellä, ja pakottaa pinnistämään. Kun kuitenkin tulee aina välillä kiusaus takaraivoon, koita kääntää ajatukset ja mielikuvat johonkin itsellesi miellyttävään ja positiiviseen tekemiseen tai mielikuvaan. Sekin auttoi ainakin minua, että ikäänkuin suutuin itselleni (mikä raukka sinä ole tms). Jos on jokin erityinen asia, joka on aina välillä vilahtanut mielessäsi tartu siihen. Minä kirjoitin 80 vuotiaana elämänkertani, 200 A5 sivua tekstiä ja kuvia alkaen 3 vuotiaasta.

• s. 1935
    • Polttanut 60 vuotta
    • Lopettanut 15.11.2015
  • Kysymys tietäjille: miten ja mistä te olette hankkinut tuollaisen laskurin viesteihinne?
    Minä joudun päässälaskuun turvautumaan = 42 tuntia

• googlen kautta vissiin stumppi joku linkki en enää muista... mut mulla kävi niin kun sitä laittelin niin joku käpä ja en päässyt enää tälle sivustolle vanhalla tunnarilla...ja voin kertoa että oli ihan Helenan pitkä aika silloin kun vuorokauden odottelin uutta tunnusta tältä sivuston ylläpitäjältä. .
  • Ei tarvitse googletta mitään, oikeassa ylälaidassa on painuke ja sieltä asetukset.

• En vieläkään osaa lisätä laskuria. Neljä päivää on mennyt ja kaikki ottaa päähän. Puutarha kyllä kiittää, sillä rikkaruohot ovat saaneet kyytiä. Oikein nautin kun raastan niitä irti.
    Kuka osaisi vääntää rautalangasta miten laskurin saisi käyttöön.

• Älä mene keskustelufoorumin kautta omaan profiiliin vaan ihan stumppi.fi kautta profiiliin. Sieltä :)
  • Eikö se ollu, et stumppi.fi etusivun kautta kirjautua omaan profiiliin ja sieltä muokkaa, sit pitäs tulla mihkä saa laitettua lopetustiedot. Senverran kauan kun ite laittanu, mut muistelen, et jotenkin näin.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.