Päätin lopettaa TAAS

Hei. Olen elämäni aikana polttanut noin 4 vuotta ja tähän on mahtunut KOLME epäonnistunutta tupakoinnin lopettamista olen ollut 3kk savuton ja retlahdin sit olin noin 3 viikkoa ja retlahdin ja viimein 11 päivää aivan perseestä että aina AINA mä retlahdan ja nyt taas on kurkku kipeenä ja hiukset ja kädet haisee tupakalle hyh mä en ede ymmärrä miks mä kerta toisensa jälkeen teen tämän itselleni mä oon niin pettynyt itteeni ja haluan näyttää. Mun rakkaille lapsilleni että mä oon pystyny lopettaa LOPULLINEN tumppaus mutta miks tämä on niin vaikeaa huomenna aloitan taas ja yritän pitää sen loppuelämäni päätöksenä että koskaan ei henkostakaan enää tosta myrskystä nikotiini purkka ei yksin riitä mitä te suositteletteoisko se suu suihke hintaa noin 30e onko kellään kokemusta toimiiko? Mulla olis myös tarkoitus laihduttaa (onko huono homma kun aikoo lopettaa monet puhuu et he lihoo) ja kunhan painoa ollen vuoden pudottanut sen mikä putoo niin tarkoitus ois tulla rakaaks onnistuneesti ja saada lapsia lisää joten tämäkin tuo motivaatio mä niin haluan lopettaa tämän itteni myrkuttämisen koska sitähän tämä on! Niillä rahoilla vois vaikka perheeni kanssa sit matkustaa
Saas nähdä miten käy onko 4 kerta lopettaminen se vihdoinkin tulosta poikiva kerta ja vihdoin onnistun saavuttaa lopullisesti loppuelämäni savuttomana vain luoja tietää mä ainakin yritän loppuun vielä pahoitteluni kun teksti voi olla vaikea lukea koska pisteet pilkut isot alkukirjaimet ym puuttui ja kirjoitusvirheitä löytyy enemmän kuin väkeä Japanissa MUTTA en tee tota kiusallaan muka on vamma joka vaikuttaa mm oikein kirjoitukseen en kykene tuottaa oikein kirjoitettua tekstiä joten pahoitteluni tästä

Viestejä yhteensä

• Hei. Luulenpa, että vika on tuossa "huomenna aloitan taas". Miksi vasta huomenna?

• s. 1935
    • Polttanut 60 vuotta
    • Lopettanut 15.11.2015
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Tervetuloa Stumppiin Tiina 86.
    Suusuihke on montaa auttanutkin, myös laastari.
    Olet polttanut melko lyhyen aikaa, mutta minkälaisia määriä päivässä?
    Oletko miettinyt kumpi sua vie enemmän, nikotiinin tarve vai tapa polttaa aina tietyissä tilanteissa?
    Jos olet neljä vuotta polttanut, aloitit ilmeisesti melko myöhään tähän hommaan.
    Kun nyt lopetat, liity toukokuun lopettajiin. Kun kirjoitat tunnoistasi ja minkälaisiintilanteisiin törmäät, saat varmasti kannustusta. Kannattaa lueskella Stumppia aina kun muuten menis tupakalle.
    Tsemppiä ekaan savuttomaan päivääsi!
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.