HUHUU, YLIPAINOON KYLLÄSTYNEET! UUSI VERTAISTUKIKETJU PAINONHALLINTAOSIOSSA NIMELLÄ PAINONHALLITSIJO

Moi! Olen lopettanut tupakanpolton 2,5 vuotta sitten, ja olen siitä tosi onnellinen. Tekin onnistutte siinä! Sen hintana mulle tosin on kertynyt ylipainoa sekä sitkeä tapa palkita ja piristää itseä syömisellä. Haluaisin näistä eroon, mutta en ehkä onnistu tässäkään vain pelkällä omalla päätöksellä vaan tukea tarvitaan.

Stumpin keskustelupalsta ja toisten ihmisten tuki oli minulle tupakan lopettamisessa korvaamaton apu monina sellaisina hetkinä, jolloin olisin kaivannut röökille. Joten ajattelin, että sama voisi toimia myös laihduttamisessa.

Minä tiedän aika hyvin, mikä minua lihottaa, eli en kaipaa niinkään tietoa ravitsemuksesta, vaan enemmänkin muiden ihmisten tukea heikkoihin hetkiin.

Huutelen siis tässä ihmisiä mukaan painonhallintakannustusketjuun! Uskon, että meitä on muitakin :) Täällä stumpissa on painonhallintaosiokin, mutta se on hiljainen, joten siksi tulin tänne esittämään tämän kutsun.

Perustan ketjun tuonne painonhallintaosioon nimellä PAINONHALLITSIJOIDEN AVAUTUMISKETJU. Tervetuloa kirjoittelemaan!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.