Zonnicilla lopetaminen

Moi se voi olla ihan hyvä konsti ja monet on siinnä onnistunut että eka käyttää zonnic 4 mg pari kk ja sitten siirtyy 2 mg ja sitä pari kk..Ja sitten lopettaa koko touhun..Näin pääsee hyvin tavasta eroon ja nikotiinikoukusta..

Viestejä yhteensä

• Itse olen jo yli vuoden käyttänyt Zonnic spraytä. Ihan jees ja käytön määrä vaihtelee. Loistava tuote esim lentokoneessa kahvin jälkeen.

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Kaikki konstit, jotka auttavat on hyviä. Ite jyystin 4 mg niksapurkkaa 6 kk ja parin viikkoa 2mg. Sit vaihdoin tavalliseen purkkaan. Ei mitään suiria viekkareita tuostakaan.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Käytän Zonnic ns.nikotiinityynyjä. Olen ollu nyt kaks ja puoli viikkoa polttamatta. Käytän tyynyjä neljästä viiteen kappaletta per päivä. Ja tuntuu mulle riittävän. En kylläkään ole uskaltanut lähteä mihinkään missä tulisi houkutuksia. Kotona koronaa paossa. Olen alkanu tekemään tunnin kävely lenkkejä. Nyt vain on niin pakkanen että sisällä pysyn.

• Netistä saa myös tilattua samankaltasia nikotiinipusseja ja on parempia makuvaihto ehtoja osotteesta nikotiinipussit.com kannattaa käyä kattoo
  • Kiitos tiedosta. Oon tuota aatellutkin jos tilais.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.