Pitäskö vaan lopettaa

Oon tosta tupakasta päässyt aika hyvin eroon tässä vuosien aikana..Mutta tilalle on tullut n. 20 pikkusikaria viikossa ja noi tupakan vieroitus aineet sumutteet ja annospussit eli zonnicit.. Eipä tässä varmaan ois iso juttu lopettaa koko touhu ..Säästäis rahaa ja myös terveyttä..Mut olen tässä mietintä tilanteessa.. Oishan se hienoa lopettaa kokonaan mut toisaalta pikkusikarit on kyllä mulla suuri nautinto.. Sehän pitäs aloittaa niin että ei vaan polttais enään koskaan niitä pikkusikareita.. Toi tapa se on jo karissut aika hyvin pois ei tuu ns. tilanetta missä kaipaan tupakka...

Viestejä yhteensä

• Tuohon kysymykseen täytyy itse pystyä vastaamaan.

• Oliko niin että sikareissa on aikaslailla enempi nikotiinia kuin tupakassa? Jos on niin tuoko se haasteita lopetuksessa vai tuplamäärän korvikkeita alkuunsa...nuuskassa ainakin on pirusti nikotiinia ...
  • Joo nikotiiniriippuvuus on kova ja pikkusikareissa on varmasti enemmän nikotiiniä kun röökissä..Siksi tämä nyt tuntuu aika hankalalta kun on niin paha riipuvuus nikotiiniin..Koska silloinkuin en polta niin käytän noita korvaavia..

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Ota ne korvaavat just sillai, kun ne on tarkoitettu. Sikarit pois ja vain korvaavia, suihke, purkka tai pastillit tai laastari tai pari ainetta yhtäaikaa aluksi. Sitten kuukausien mittaan vähennät pitoisuuksia ja opettelet olemaan savuton. Pois siitä tavasta. Sit opettelet pois nikotiinista. Näinhän monet meistä ovat tehneet.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Joo näin se kannattaa varmasti tehdä.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.