3päivä polttamatta

Hei vaan kaikille! Yli 20vuotta tupakointia takana, välillä ollut joku puolen vuoden tauko tupakoinnissa, mutta sitten taas aloittanut. Nyt kolmas päivä alkoi ilman tupakkia, olo melko väsähtänyt, yö meni pyöriessä ja hikoillessa. Tupakki kummittelee mielessä vähän väliä. Olen viimeistä viikkoa kesälomalla, ja aikomuksena oli että lomalla lopetan. Mietityttää vaan miten sitä töissä osaa olla polttamatta tauoilla..

Viestejä yhteensä

• Sanoisin, että kyllä ne tauot onnistuu. Vaikeampaa on, jos ei pysty töitä tekemään ilman tupakkaa.

• Auts. Mun kokemuksella kolmas päivä on just se vaikein. Tsemppiä!

• Joo on kyllä ollu vaikia päivä, hermo pinnassa ja itkettänyt. Miehelle vaahtosin aamulla pahaa oloa, nyt olo jo parempi. Päivä kerrallaan mennään
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Se on hyvä päätös, päivä kerrallaan. Eiliselle ei mitään enää voi ja huomistakin voi vain suunnitella.
    Mut voidaan asiaa tietty vähän terästää: joka aamu herätessäsi päätät, tänään en polta, vaikka mitä vastaan tulis. Illalla kehut ittes, oon hyvä tyyppi, kun olin koko päivän polttamatta.
    Toistetaan...
    Mut muista puhua itelles myönteiseen sävyyn. Se auttaa.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.