Mitä tupakoinnin sijaan?

Oletteko korvanneet rualla, karkilla, hölkällä, purkalla, vaiko jollain muulla? Itsellä toimisi ehkä nuo käsityöt parhaiten, sitten kun olan saa joskus kuntoon. Nyt voi hiukan virkkailla, se menee tupakkatauosta, niin ja porkkanoita kuluu ja xylitol sisua.

Viestejä yhteensä

• Samat harrastukset ja askareet kuin ennenkin.

• Oikeastaan sitä parempi mitä vähemmän keksii sijaistoimintaa. Itse latasin kännykkään muutaman pasianssipelin joita saattoi pelata mainoskatkoilla. Niitä ei enää oikein viitsi pelata, telkkaria tulee myös katsottua nyt vähemmän kun on kirjoja luettavana. Syksyllä ja talvella väritän aika paljon, nyt ulkona on liikaa väriä ei vaan pysty värittämään kesällä. Pastillit jätin pois kun jätin sokerin ja korvikkeet pois.
  • Jotain uutta on minusta hyvä tulla mukaan, mutta ei ei väkisin. Se on kovin henkiläkohtainen asia mistä tykkää. Silloin se parhaiten vähentää tarvetta luonnollisista tupakointia vastaan taistelemaan. Harkita siis kannattaa ja tarttua sopivaan mielijohteeseen.

• s. 1935
    • Polttanut 60 vuotta
    • Lopettanut 15.11.2015
  • Jotain käsillä tekemistä kaipaan koska ei olle minulle enää todellakaan hyväksi vaikka syödä enempää, niin sitä kaipaa henkireikää jolla rentoutua tai innostua, itse lopetin viimeksi näin juuri ja se pitikin todella pitkään

• Laitappa ensialkuun itsellesi lista mistä tykkäisit ja jossa on jotain miettimistäkin ja sellaista. Ristisanoja, sudokua, maalaamista, kirjoittelua esim. lyhyitä juttuja omasta elämästäsi (ei välttämättä muille, vaan pöytälaatikkoon). Tällaista edotan

• s. 1935
    • Polttanut 60 vuotta
    • Lopettanut 15.11.2015
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.