Ottaa päähän

Moi. Meinasin avata Lokakuisten uuden keskustelun, mut en sitten pystyny. Ei sielu periks antanu. Olin jo liki puol vuotta jo polttamatta, kunnes kaikki meni päin mäntyä, likipitäen ihan kaikki. Viimosimmalla kerralla tän piti olla varma nakki, mut ei, ehei. Henkesä ku meinaa menettää ja miljoona muuta vastoinkäymistä tulee, minähän fiksuna tartun röökiin. That´s it ja ja nyt oon polttanu keuhkoni jo hevonkuuseen. Ei auta enää astmalääkkeet, ei mikään poppaskonstit ja lääkäriinhän en mene. Kyl tässä niin pelko persauksessa kuitenkii on, et alotin sen tutun vanhan rumban, kokonaista 5 tuntia jo ollu polttamatta, taistelen päätäni vastaan, et jos sen iltasauhun vielä kävisin polttamassa. Ja sehän on hitto menoa sitten taas, jos siihen sorrun. Miten perkleessä tää voi olla näin vtun vaikeeta? I WILL BE BACK savuttomaan maailmaan (täytys varmaan hakea ammattiapua, sekii oli kyllä, mut aika paljon rojahti niskaan kerralla, ei sekään enää auttanu)
Yritän palata

Savuton 30.9.2019 klo 18.30 alkaen

Viestejä yhteensä

• MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Hitsi Sande! Et olekaan käynyt foorumilla aikoihin. Vähän jo kaipasinkin sua. Mut sortumiset ovat sellaisia, harmittaa ja ottaa päähän. Itsensä kokoamiseen tarvitaan voimia, et jaksaa jälleen. Toivottavasti syyt sortumiseen on selvitetty, et jaksat jälleen aloittaa.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

• Olet ollut täällä palstalla ainakin yhtä kauan kuin minä, jossain sinulla mättää. Se, missä menee pieleen, täytyy sinun itse löytää.

• Sinua on kaivattu, takaisin ja äkkiä! Huomasit itsekin että rööki ei auta vastoinkäymisiin tippaakaan, jos mieliteko iskee niin pyrstö liiman kanssa penkkiin ja sanaristikko tms käteen kunnes maitti menee ohi. Me paljon ja pitkään polttaneet kuvittelemme helposti että röökistä olisi jotain apua päänvaivaa tuottaviin asioihin mutta eihän se näin ole (kai?). Tuumaustaukoja se tietty antaa mutta pyrstö penkissä ja vaikka pillimehu kourassa voi myös funtsia.
    Olet myös nähnyt ettei lopettamiseen kuole (ainakaan heti, mahdollisesti muutaman kymmenen vuoden viiveellä kyllä) joten uutta lopetusta vaan kehiin. Odotamme...

• Ei se auttanu, ei. Päinvastoin, nyt oon taas ihan paskassa kunnossa keuhkojen osalta. Tein paluun, nyt ei vaan jaksa juuri hymyilyttää, kai se hymykii joskus taas kirjotuksiin tulee, kuhan tästä alkaa tokenemaan. Ens yönä oon menossa töihin pitkän sairasloman jälkeen, en tiiä mitä siitäkii tulee tän yskän kanssa. Äske tuli taas niin raju puuska et aamupalatkii lens pönttöön... Että sellasta, joo-o.

Savuton 30.9.2019 klo 18.30 alkaen
  • Voi Sande. Hö. Oltiin melkee samoissa luvuissa ja niitä harvoja maaliskuulaisia... tai no muista nyt ei tiedä kun ei ole täällä enää näkynyt...tässä nähdään että ei ole olemassa tiettyä aikaa koska on ns. On varmoilla kun on lopettanut...voimia ja tsemppiä kuitenkin.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.