Toka päivä ilman

Moi!
Eilen lopetin, olen lopettanut aiemminkin. Lopettaminen on minulle kohtalaisen helppoa mutta kestän vain pari vuotta ilman tupakkaa ja taas sitten poltan. Aina aloitan samalla lailla, poltan ensin vain töissä. Siitä se sitten levähtää myös vapaa-ajalle.
Haluaisin lopettaa pysyvästi mutta tämä on jo 4. lopettamiskerta, ja en ole edes kertonut kenellekään että olen taas lopettanut, en halua huomiota tähän! Haluaisin mennä pari viikkoa ihan huomaamattomasti mutta eiköhän tämä taas ole työpaikan ykköspuheenaihe.

Viestejä yhteensä

• Miten kauan olet nyt tupakoinut tässä välissä? Miten paljon sulla on tupakkaa mennyt päivässä?
    Mikähän siellä työpaikalla saa sinut aina aloittamaan?

Kovasti mulla on kysymyksiä :D
    Koska olen vasta hiljattain liittynyt tänne, niin en tiedä oletko kirjoitellut itsestäsi joskus aiemmin.

• Itse olen kertonut kaikille että olen lopettanut, se auttaa ettei kehtaa polttaa.. Töissä asiakaspalvelussa niin yksi ihana nainen kysyy joka kerta miten meillä menee? Ja siitä tulee hyvä fiilis kun vastaa 1kk 13päivää :D Mitä olen tupakan tilalle ottanut.. Öö.. en tiedä.. jotenkin se aika vaan kuluu.. Ajattelin että joudun värityskirjaa värittelemään, pelailemaan jne.. mutta töissä ehkä enemmän siivoillut.. Ja tietenkin tänne paaljon juttuja vaikka aina vastausta ei saisi.

Itsekkin sorruin edellisen lopetus kerran jälkeen juuri töissä, kolmannen viikon kohdalla..Työkaveri kysyi tulenko tupakalle -automaattisesti silloin vastasin tulen-eihän se yksi haittaa.. No haittasi! 7 vuodeksi! Silloin muistan ensin vähentäneeni töihin kävellessäni, koiran ulos vienti-tupakat pois..
    Nyt tein päin vastoin, aloitin champix-kuurin ja en millään saanut päätettyä päivää jolloin lopetan.. Sitten päätin etten polta/yritän olla töissä polttamatta..Ja koko heinäkuun onnistuin olemaan töissä ilman, elokuussa aloitin uudelleen champixin koska edellisellä kerralla mieleni oli maassa, itkeskelin ja olin hullu! ajattelin ettei se nyt vaikuta, no vaikutti mutta sain oltua nyt 4pv polttamatta ja taas sorruin, näin koko elokuu ja matka heinäkuussakin.. Sitten vaan otin nicorette suusuihkeen käyttöön!

Mielestäni se ei ole ollenkaan häpeän aihe yrittää lopettaa! Olkookin se ensimmäinen, neljäs vai kymmenes kerta <3 On hienoa että yritetään, taistellaan!!!! Tupakka on verrattavissa mielestäni alkoholi ja jopa huumeriippuvuuteen! Oletko kokeillut lukea stumppaa tähän kirjaa? Itse kävin uusimassa neljännen kerran lainani kirjastossa :) Vaikka olenkin lopettanut, olen silti ruokkinut nikotinistia ja siitä haluaisin kanssa eroon..

• Niin totta tuo, että Ei ole häpeän aihe yrittää lopettaa! Oli sitten yrityksiä takana miten monta hyvänsä. Täältä stumpista saa erinomaisen tuen <3

• Päinvastoin - se on hienoa että jaksaa yrittää uudestaan! Ymmärtääkseni aika monella menee kuitenkin useampi yritys ennen kuin onnistuu. Tsemppiä että tällä kertaa onnistut!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.